اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمان

3 طرح عمرانی در رفسنجان‌ به بهره‌برداری رسید/ افتتاح دانشگاه دخترانه نرجس در رفسنجان

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه فجر سه طرح عمرانی و آموزشی در شهرستان رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

3 طرح عمرانی در رفسنجان‌ به بهره‌برداری رسید/ افتتاح دانشگاه دخترانه نرجس در رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، ظهر امروز پروژه آبیاری تحت فشار اراضی فرهنگیان رفسنجان با حضور استاندار کرمان، مدیر جهاد کشاورزی استان و مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

محمد صادقی مدیر‌عامل شرکت تعاونی تولیدی توزیعی فرهنگیان ‌به خبرنگار فارس گفت: این پروژه به مساحت 41.5 هکتار در فاصله 10 کیلومتری رفسنجان واقع شده است.

وی افزود: این پروژه با اعتباری‌ حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال با هدف آبیاری تحت فشار انجام شده است.

افتتاح جایگاه CNG شماره دو شهرداری رفسنجان

کار ساخت این جایگاه از سال 89 ‌آغاز و در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع بنا شده است. میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه 15 میلیارد ریال است و‌ با مشارکت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی راه‌اندازی شده است.

افتتاح دانشگاه دخترانه نرجس

نخستین دانشگاه بانوان استان کرمان امروز در رفسنجان بهره‌برداری شد، این دانشگاه در محل موزه ریاست جمهوری به طور موقت آغاز به کرده است.

محمد اناری مسئول دانشگاه نرجس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان گفت: برای احداث ساختمان اصلی دانشگاه و 5 هزار متر مربع زمین نیازهای زیادی ‌داریم تا بتوانیم دانشکده‌های متعدد را در آن بنا کنیم.

وی افزود: هدف از تاسیس چنین دانشگاه‌هایی تفکیک پسرها و دخترها نیست، بلکه ارج نهادن به خانواده‌هایی است که مایل به تحصیل فرزندان دختر خود در چنین مکان‌هایی هستند.

اناری بیان کرد: علم‌، روح و جسم انسان را به خدا نزدیک می‌کند به طوری که امام صادق(ع) در وصایای 9 گانه خود برای رسیدن به خداوند‌ سه سفارش در مورد علم و دانش داشتند.

وی خاطر‌نشان کرد: دانشگاه نرجس در حال حاضر که ترم اول تحصیل خود را آغاز کرده با بیش از 70 دانشجو در سه رشته مترجمی زبان انگلیسی، ادبیات و علوم قرآن و حدیث فعال است.

انتهای پیام /80016/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول