اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری و مالی شهرداری رشت:

شایستگی افراد ملاک استخدام آنها در شهرداری رشت باشد

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی شهرداری رشت گفت: نحوه استخدام افراد در شهرداری رشت باید طبق لیاقت و شایستگی آنها صورت گیرد.

شایستگی افراد ملاک استخدام آنها در شهرداری رشت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرهاد نصیری ظهر امروز در جلسه شهرداری این شهر با اشاره به بحث تمرکز زدایی و نقل و انتقال نیروها و منابع انسانی اظهار کرد: اداره امور استخدامی یک سازمان است و نحوه انتخاب افراد باید طبق لیاقت و شایستگی آنها صورت گیرد و آن دسته از کارگران و کارمندانی که دارای مهارت بیشتری هستند به‌کار گمارده شوند.

وی افزود: برای آنکه هر فرد بتواند استعدادهای کاری خود را به نحو مطلوب شکوفا کند نیاز به محیط و بستر کاری دارد که هماهنگ و در خور وظایف او باشد از این رو تلاش می‌شود که فعالیت‌های خود را برای عرضه کار بهتر و داشتن بازدهی بیشتر طبق اصول مدیریت علمی وفق دهند.

به گفته وی، راه حل مشکلات و معضلاتی که در اداره امور یک گروه انسانی وجود دارد متضمن آن است که مدیران بدانند از چه شیوه و یا تکنیک صحیحی استفاده کنند تا در کار مدیریت موفقیت حاصل شود.

این مسئول افزود: اگر مدیر، تکنیک‌ها، تاکتیک‌ها و شیوه‌های فنی مدیریت را کاملاً بشناسد و بداند که در مراحل مختلف طبق مقتضیات سازمانی، مکانی و موقعیت از کدامیک استفاده کند و آنها را به‌کار ببرد، می‌تواند مدیری موفق باشد و سازمانی موفق و کارآمد داشته باشد.

*وزش باد گرم در گیلان/ممنوعیت روشن کردن آتش در جنگل‌های استان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت نیز در جلسه مذکور به وزش باد گرم در گیلان و رشت اشاره کرد و از آمادگی کامل آتش‌نشانان در مواجهه با حوادث احتمالی اماکن و آتش‌سوزی جنگل‌ها خبر داد.

محمدعلی رفیعی اظهار کرد: با توجه به وزش باد گرم و احتمال بروز حریق باید از روشن کردن منابع حرارتی شعله روباز در مجاورت اجسام قابل اشتعال در فضای باز خودداری شود.

وی افزود: در هنگام وزش باد شدید از زیر سیم‌های برق، دیوارهای قدیمی ناایمن و ساختمان‌های در حال احداث که امکان پرتاب اشیا و مصالح از آنها وجود دارد، تردد نشود.

این مسئول توصیه کرد تا از قرار دادن هرگونه اشیا مانند گلدان، ظروف شیشه‌ای و ...، در لبه پنجره‌ها و بالکن‌های ساختمان‌های بلند مرتبه مشرف به پیاده رو و کوچه‌ها جدا خودداری شود.

وی خودداری از سوزاندن ضایعات در مجاورت ساختمان‌ها و از انداختن کبریت نیم سوخته و ته سیگار روشن در سطح جنگل‌ها، مراتع و حاشیه جاده‌ها تاکید کرد.

رفیعی اذعان کرد: در صورت مشاهده کمترین دود یا آتش در سطح جنگل‌ها و مراتع آن را به نزدیک‌ترین سرجنگلبانی و یا پاسگاه نیروی انتظامی محل اطلاع دهند.

وی از مردم خواست تا در هنگام ترک اماکن از خاموش بودن تمام منابع حرارتی روشن، اطمینان حاصل کنند و شماره تلفن‌های ضروری از جمله 125 آتشنشانی را به خاطر بسپارند.

معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت پسماند نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: پس از سه سال برگزاری جمعه بازار بازیافت که بدون تعطیلی هر هفته برگزار می‌شد در یکم دی ماه جاری آخرین جمعه بازار بازیافت پذیرای ضایعات شهروندان رشت بود.

سجاد حسینی، دلیل اصلی این تعطیلی را افزایش قابل توجه آموزش طرح تفکیک در محلات شهر رشت نامید و یادآور شد: دیگر نیازی نیست مردم ضایعات خود را تا محل جمعه بازار بیاورند و جمع‌آوری ضایعات در مقابل درب منازل آنها انجام می‌گیرد. 

انتهای پیام/2300/خ40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول