اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

1252 نفر سهمیه استخدامی اردبیل

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت:‌ بیش از یک‌هزار و 252 نفر سهمیه استخدامی استان اردبیل است که با برگزاری آزمون این تعداد جذب دستگاه‌های اداری و اجرایی استان اردبیل می‌شوند.

1252 نفر سهمیه استخدامی اردبیل

اکبر نیکزاد در حاشیه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از طرف دولت خدمتگزار، سهمیه استان اردبیل ابلاغ شده تا ما با طی کردن روند استخدامی بتوانیم نیروهای مورد نیاز دستگاه‌ها را که از چارت خالی برخوردار هستند احصا کرده و سپس با برگزاری آزمون و مراحل گزینش نیروهای مورد نیاز را جذب کنیم.

این مسئول بیان داشت: در گام اول سعی داریم چارت خالی ادارات را احصا کرده و با اطلاع‌رسانی از افراد واجد شرایط ثبت‌نام کنیم و سپس آزمون استخدامی را مطابق با دستور‌العمل‌ها و بخشنامه‌های کشوری برگزار کنیم.

استاندار اردبیل گفت: پیش از این انجام این کار و کسب مجوز استخدام نیاز به پیگیری و صدور مجوز از سوی مرکز داشت اما دولت برای تسهیل در این امر مجوز برگزاری آزمون را به استان‌ها تفویض کرده و استانداران می‌توانند در این زمینه تصمیم‌گیری نهایی را داشته باشند.

نیکزاد افزود: گاهی تداعی می‌شود که استاندار هر کس را بخواهد و دوست داشته باشد می‌تواند در این استخدام‌ها جذب کرده و به کار ببندد در حالی که این طور نیست چرا که ما آزمون استخدامی را به صورت فراگیر و عادلانه بین نیروها و متقاضیان برگزار می‌کنیم تا بتوانیم نیروهای مستعد، متعهد و متخصص را جذب کنیم.

وی بیان داشت: در گام اول سعی کردیم چارت خالی ادارات را احصا کنیم که این کار آغاز شده و تا پایان امسال در تلاش هستیم افراد واجد شرایط را ثبت‌نام و سپس آزمونی را برای آنها برگزار کنیم.

این مسئول تصریح کرد: افراد واجد شرایطی که از نمره بالاتری برخوردار بوده و بتوانند در این زمینه نمره شاخصی را به دست آورند جذب شده و مراحل گزینش را طی خواهند کرد سپس مشغول به کار می‌شوند.

 

نتایج آزمون‌های برگزار شده اعلام می‌شود

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود اظهار داشت: این آزمون‌های استخدامی هیچ ربطی به تبدیل وضعیت نیروها از شرکتی و قراردادی به پیمانی ندارد چرا که تبدیل وضعیت نیروها پروسه‌‌ای بوده که بر اساس روال قانونی باید طی شود.

نیکزاد ادامه داد: بحث استخدام‌های جدید مختص نیروهای واجد شرایط و فارغ‌التحصیل دانشگاهی است که بعد از سپری شدن آزمون، گزینش‌ها و دوره‌های تخصصی با تعیین نمره علمی در دستگاه‌های اجرایی پذیرفته می‌شوند.

وی بیان داشت: اکثر آزمون‌های استخدامی که در استان اردبیل برگزار شده نتایج آن اعلام شده که در این زمینه نتیجه آزمون شهرداری از طریق دستگاه ذیربط اعلام شد و قرار است آزمون استانداری اردبیل نیز بعد از هماهنگی‌های لازم برگزار شود.

این مسئول در پایان اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم نتایج آزمون دانشگاه علوم پزشکی را نیز بعد از احصا از طریق رسانه‌ها و مطبوعات اعلام کنیم که این امر را به دقت پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/62001/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول