اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خبر داد

به‌کارگیری الگوهای درمانی ایران در آمریکا

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از بکارگیری الگوهای بهداشتی و درمانی ایران در برخی ایالات کشور آمریکا خبر داد.

به‌کارگیری الگوهای درمانی ایران در آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسن ابوالقاسمی در همایشی که با حضور فرماندار شهرستان دماوند، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند، خیران بنیاد نیکوکاری علویه «پروشات نوربخش»، شماری دیگر از مسئولان و تنی چند از مردم و معتمدان محلی در محل همایش‏های شبکه بهداشت و درمان دماوند برگزار شد، اظهار داشت: قبل از طرح هر سخنی باید ایام‏الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به فجر‏آفرینان این مرز و بوم اسلامی تبریک گفت.

وی ادامه داد: همچنین باید یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهیدان جان برکف که جان ارزنده خود را نثار اسلام و انقلاب کردند را گرامی داشت.

ابوالقاسمی اضافه کرد: امروز در کشوری زندگی می‏کنیم که مردمان آن سال‏های سال در راه دستیابی به خودکفایی، فشارهای بسیاری را تحمل کرده‏اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران افزود: افرادی در آن سوی جهان وجود دارند که از استقلال ایران اسلامی ناخشنود هستند و توان تحمل چنین وضعی را ندارند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی، مقایسه داشته‏های امروز این کشور با امکانات قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی قیاسی نادرست بوده؛ چراکه اندیشه‏ای ناشی از کرامت انسانی در کشورمان جریان یافته است.

ابوالقاسمی اضافه کرد: خوشبختانه امروز پزشکان ایرانی در عرصه‏های بین‏المللی حرف‏های بسیاری برای گفتن دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر، پزشکان ایرانی در سمینارهای جهانی و در جامعه پزشکی سایر نقاط جهان مطرح هستند و خوش می‏درخشند.

ابوالقاسمی اضافه کرد: خوشبختانه الگوهایی در راستای ارتقای سطح بهداشت و درمان جامعه به کار گرفته شده که این متدها امروز در کشورهای بسیار توسعه‌یافته‏ای مانند برخی ایالات کشور آمریکا در حال اجراست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران افزود: مردم ایران اسلامی در سه دهه اخیر مقاومت کردند و امروز شاهد ثمرنشینی این مقاومت در توسعه علوم مختلف از جمله پزشکی هستیم.

وی ادامه داد: امروز نیروهای پزشکی بسیار ورزیده‏ای در کشورمان وجود دارد که می‏توان با تکیه به آنها خدمات مناسبی را به مردم ارائه کرد.

انتهای پیام/2568/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول