اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب صورت گرفت

بهره‌برداری از پروژه‌های بهداشتی درمانی جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر از 9 پروژه عمرانی بخش بهداشت و درمان شهرستان جهرم بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از پروژه‌های بهداشتی درمانی جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدکاظم تدین صبح امروز در حاشیه بهره‌برداری از 9 پروژه پزشکی درمانی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال انجام شده که بخش اعظم آن از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی جهرم بوده و یک پروژه نیز با کمک خیران این شهرستان تامین شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به افتتاح بخش جدید ICU  بیمارستان پیمانیه این شهرستان با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال، گفت: سلف‌سرویس و سالن امتحانات دانشکده پرستاری نیز با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 800 میلیون ریال برای رفاه دانشجویان افتتاح و مجموعه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد ریال برای رفاه حال کارمندان و دانشجویان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: همچنین مرکز مهارت‌های بالینی دانشکده پزشکی در راستای آموزش عملی دانشجویان بالینی و پرستاری بر روی مولاژ قسمت‌های مختلف بدن انسان به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

تدین، با اشاره به دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده دانشگاه علوم پزشکی جهرم خاطرنشان کرد: افتتاح ساختمان جدید زایشگاه، ساختمان رفاهی کلینیک هنری و بخش فوق تخصصی گوارش بیمارستان مطهری با اعتبار یک‌هزار و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات این دانشگاه و کمک یکی از خیران فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم اضافه کرد: همچنین مرکز پایش مراقبت‌های درمانی معاونت درمان در راستای نظارت بر فعالیت‌های درمانی بیمارستان‌ها با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال فعالیت رسمی خود را آغار کرده است.

این مسئول از کلنگ‌زنی ساختمان جدید دانشکده پرستاری با اعتبار 10 میلیارد ریال در محل سایت پردیس این دانشگاه خبر داد و اذعان داشت: با افتتاح آخرین خانه بهداشت مصوب دانشگاه در روستای محروم امیرسالار واقع در بخش خفر شاهد جشن تکمیل خانه‌های بهداشت در سطح شهرستان جهرم هستیم.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول