اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

انتخابات بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس:امام جمعه بافت گفت: انتخابات بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب و کشور محسوب می‌شود.

انتخابات بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی است

حجت‌‌الاسلام علی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: مقام معظم رهبری‌ در جمع سفیران و میهمانان کشورهای خارجی سال گذشته نکته‌ای مهم فرمودند، «انقلاب اسلامی ما در دوران جاهلیت مدرن که تصور داشتند، دین و تعالیم الهی برای هدایت بشر به طور کلی از دور خارج شده است، راه و روش پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت پاکش را زنده کرد».

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن مثل همیشه و با ‌شکوه هر چه تمام‌تر در تمام نقاط کشور انجام می‌شود تا دشمن بداند با تهدیدات و تحریم‌های جدید حضور مردم کم‌رنگ نمی‌شود که به لطف الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری‌ و بینش مردم همیشه در صحنه پیروزی در دست ماست و مردم مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و در رأس آن‌ها امریکا می‌زنند.

ابراهیمی بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت 22 بهمن فرموده بودند، «خود را کوچک‌تر از آن می‌دانم که زبان به وصف و تقدیر از ملت و حضور آنان بگشایم» و «من از ملت تشکر و سعادت همه را از خدای تبارک و تعالی طلب‌ و آنان را به ادامه نهضت و به آرامش و وحدت کلمه دعوت می‌کنم».

وی با اشاره به انتخابات ‌از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: ایشان فرمودند، «آن چه باید به عنوان یک راهبرد اساسی مورد نظر همه باشد، حضور و مشارکت گسترده مردم است»، این اهمیت از دو منظر که انتخابات بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب و کشور محسوب می‌شود و سهیم بودن در سرنوشت خود و کشور است.

ابراهیمی گفت: امام راحل فرمودند، «تعداد بالای شهدا، جانبازان و مفقودان حوزه‌ها نشان می‌دهد که روحانیت برای دفاع از اسلام و کشور اسلامی تا چه حد مهیا بوده است».

وی در رابطه با تداوم  تصریح کرد: امیرالمومنان علی(ع) می‌فرمایند‌، «عاقل کسی است که هر کاری را در جای مناسب خودش انجام دهد».

ابراهیمی با بیان اینکه رمز خوشبختی در زندگی صداقت است، خاطرنشان کرد: نه مرد‌سالاری و نه زن‌سالاری در زندگی مناسب است، بلکه حق سالاری، حتی اگر به ضرر شخص باشد در زندگی درست و مایه سعادت است.

انتهای پیام/80024/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول