اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه همدان:

حزب مؤتلفه در انتخابات آینده کاندیدای مستقل نخواهد داشت

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان گفت: در انتخابات ریاست جمهوری حزب مؤتلفه در یک ائتلاف با جبهه پیروان خط امام و رهبری و جامعتین شرکت خواهد کرد و کاندیدای مستقل نخواهد داد.

حزب مؤتلفه در انتخابات آینده کاندیدای مستقل نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود الفت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه تغییر برخی مدیران با حمایت‌های برخی نمایندگان به تأخیر افتاده، نظر حزب را در این زمینه بیان کنید، اظهار داشت: بعضی از تغییرها را در حقیقت انتخاباتی می‌دانیم و قائل به مدیران پروازی نیز نیستیم.

*وظیفه ما انتقال مطالبات مردمی است

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا راهبردهای عنوان شده توسط این حزب برای مدیران تأثیری داشته، با بیان اینکه این روند بی‌تأثیر هم نبوده، عنوان کرد: اجرا با مدیران است و ما وظیفه داریم مطالبات مردم را به مسئولان انتقال بدهیم اما اینکه آنان چه اندازه اجرایی کنند یا خیر، بستگی به خود آقایان دارد.

دبیر حزب مؤتلفه استان همدان در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری در زمینه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در استان نیز ابراز داشت: در زمینه انتخابات ریاست جمهوری امر مسلم آن است که حزب مؤتلفه در یک ائتلاف با جبهه پیروان خط امام و رهبری و جامعتین شرکت خواهد کرد و کاندیدای مستقل نخواهد داد اما تیم کاندیدایی را ارائه خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به مشکلات فعلی کشور و اینکه هر یک از کاندیداها تخصصی دارند به نظر می‌آید اگر یک تیم کاری که هر کدام در یک زمینه‌ای تخصص داشته باشند و سپس از این تیم یک نفر انتخاب شود و دیگران وی را حمایت کنند، کارآمدتر از شکل‌های دیگر باشد.

*برای انتخابات شوراها در استان وارد مصداق‌ها شده‌ایم

الفت با بیان اینکه در بحث انتخابات شوراها حزب مؤتلفه در حقیقت وارد مصداق‌ها در استان شده‌ است، تصریح کرد: شورای انتخاباتی استان و شهرستان فعال است و ما تاکنون با عده کثیری از کسانی که نامزد انتخابات شورا هستند صحبت کرده‌ و ملاک‌های خود را عرضه کرده‌ایم.

وی افزود: در مرحله دوم و سوم با توجه به اینکه تعدادی از آن افراد پالایش خواهند شد نفرات مورد نظر خود را در وقت معین اعلام خواهیم کرد احتمال دارد با جبهه پیروان خط امام و رهبری لیست مشترک بدیم و این احتمال نیز وجود دارد به عنوان حزب مؤتلفه در عرصه انتخابات شوراها شویم؛ بستگی به زمان دارد.

دبیر حزب مؤتلفه استان همدان در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری مبنی بر نظر حزب در زمینه فتنه 88 و سخنان عسگراولادی نیز با بیان اینکه ایشان از سابقون مؤتلفه و نظام هستند و خود پاسخگوی سخنانش نیز هست، گفت: منظور از گفتمان جدید عسگراولادی پرهیز از افراط و تفریط در داوری نسبت به فتنه و راه‌های برون‌رفت از فتنه با بازخوانی فتنه جدید است.

وی افزود: در گفتمان عسگراولادی دور زدن دشمن در جنگ نرم و برگرداندن سربازان فراری به خیمه انقلاب اسلامی، عقلانی کردن فضای سیاسی کشور و فاصله گرفتن از احساسات، خارج کردن فضای سیاسی کشور از تنازع و تذکر درباره شکل‌دهی رقابت‌های سالم و جدی و ترویج اخلاق‌مداری و ادب گفت‌و‌گو است.

الفت در پایان، ترویج همگرایی و جلوگیری از واگرایی به منظور هم‌افزایی و وفاق ملی، جلوگیری از بازتولید فتنه 92، اعلام باز بودن آغوش نظام برای بازگشت کسانی که در خیمه فتنه هنوز بسر می‌برند و پشیمان شده‌اند، اعلام تفکیک موضوع فتنه به عنوان خط قرمز و مشروعیت جریان اصلاح‌طلبی را از دیگر اهداف این گفتمان برشمرد و تصریح کرد: هدف تطهیر یا تبرئه کسانی که به مرز محاربه پیش رفتند نیست.

انتهای پیام/89004/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول