اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

34 سال انتخابات مردمی‌ نشان‌ از مردم‌سالاری دینی انقلاب دارد

خبرگزاری فارس:امام جمعه باشت گفت: توجه به مردم با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری 34 دوره انتخابات مردمی نشان از مردم‌ سالاری دینی این نظام است.

34 سال انتخابات مردمی‌ نشان‌ از مردم‌سالاری دینی انقلاب دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم گرامیداشت سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی و جشن دهه فجر انقلاب اسلامی امروز در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با حضور امام جمعه باشت، اعضای هیئت رئیسه، کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان در نمازخانه مرکزی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی از برکات نظام اسلامی است

امام جمعه باشت در این مراسم اظهار کرد: رهبری مدبرانه و تیزبین امام خمینی(ره)، خدایی بودن انقلاب و همراهی جانانه مردم غیور ایران اسلامی انقلاب را به ثمر رساند.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی تنها نظام اسلامی که بعد از صدر اسلام به پیروزی رسید را انقلاب ایران دانست و ابراز داشت: ملت ایران 34 سال است که در مقابل استکبار جهانی و تمام همدستان آن‌ها ایستادگی کرده و با وجود همه فشارها، پیروزی‌های قابل ملاحظه‌ای به دست آورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم واقع‌بینانه به خدمات انقلاب اسلامی نگاه کنیم، می‌بینیم که باوجود کمبودها و فشارها، دستاوردهای چشمگیری به وجود آمده است.

امام جمعه باشت انتقاد از عملکرد مسئولان را در نظام اسلامی خوب دانست و بیان داشت: رعایت انصاف در این رهگذر مهم است ولی باید کسانی که جایگاهی را در این نظام الهی کسب می‌کنند در راستای رفاه و آسایش مردم با جدیت تلاش کنند.

عبودی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از برکات نظام اسلامی بوده و این همه کارمند، مدیر، اعضای هیئت علمی و دانشجو که در آن مشغول فعالیت هستند، همه متعلق به نظام و مردم هستند.

وی افزود: توجه به مردم با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری 34 دوره انتخابات مردمی نشان از مردم‌‌سالاری دینی این نظام است.

عبودی با تأکید بر عزت ملت ایران در همه جوانب خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با دل و جان حس کرده‌اند که خدمات ارزشمندی به مملکت رسیده و بیان‌کننده و گواه آن، حضور پر شکوه مردم در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی است.

موفقیت دانشگاه آزاد به برکت انفاس قدسی امام(ره) و هدایت‌های مقام معظم رهبری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران نیز در این آیین، دهه فجر انقلاب اسلامی را نقطه عطف انقلاب دانست و بر حفظ دستاوردهای این نظام مقدس تأکید کرد.

آرمین محمودی بیان داشت: خروش عظیم ملت ایران در تاریخ سراسر حماسه این سرزمین باقی می‌ماند و ایثار و از خود گذشتگی جوانان ایران اسلامی در دفاع از کیان این مرز و بوم در تاریخ به ثبت رسیده است.

وی ابراز داشت: اگر در این مجموعه علمی فرهنگی افتخاری کسب شده به برکت انفاس قدسی حضرت امام(ره)، رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/82014/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول