اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

چشم استکبار جهانی به انتخابات آینده ایران است

خبرگزاری فارس: مشاور سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: چشم استکبار جهانی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سال 92 است.

چشم استکبار جهانی به انتخابات آینده ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، سردار یدالله جوانی پیش از ظهر امروز در همایش بصیرت مسئولان و بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: دشمنان به دید عرصه مبارزه با جمهوری اسلامی به انتخابات داخلی ما نگاه می‌کنند لذا ملت ما باید هوشیارتر از همیشه باشند و با مشارکت حداکثری و انتخاب کاندیدای انقلابی و ولایی، نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به شاخصه‌های کاندیدای اصلح گفت:‌ هر کسی پیرو مکتب امام خمینی (ره) و تابع ولایت بوده شایسته انتخاب شدن از سوی مردم برای خدمت به نظام و انقلاب اسلامی است.

مشاور نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رسالت سپاه تاکید کرد: رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن دفاع از حرکت‌های انقلابی پیش برنده نظام جمهوری اسلامی است.

جوانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: بین موقعیت انقلاب اسلامی و نظام از حیث دستاوردها، توانمندی‌ها و موفقیت در عرصه‌های گوناگون با توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی رابطه مستقیم وجود دارد.

مشاور نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی دو مقوله جدا از هم نیستند، گرچه جمهوری اسلامی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی و به عنوان پرچم‌دار انقلاب در دنیا است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در همه حوزه‌های گوناگون قابل تعریف است و بعضی از دستاوردهای آن در قلمرو کشور ایران خلاصه نمی‌شود.

جوانی تحولات علم، بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و نفوذ این بیداری تا قلب اروپا را منشعب از حرکت ملت ایران و ایستادگی و استقامت در برابر هجمه های و فتنه‌های گوناگون استکبار جهانی دانست و گفت: امروز دولت‌های غربی، صهیونیسم و حامیان آن‌ها احساس فروپاشی و تزلزل می‌کنند و از دست ملت با بصیرت ایران عصبانی هستند.

وی با تشریح توانمندی و دستاوردهای انقلاب اسلامی یادآور شد: هر مقدار دستاوردهای انقلاب بیشتر می‌شود، توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی پیچیده‌تر و بزرگتر می‌شوند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبیین زوایای مختلف توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: فتنه 88 پیچیده‌ترین و بزرگ‌ترین توطئه علیه انقلاب بود که با هوشیاری و حضور ملت قهرمان و عاشورایی در حماسه 9 دی خنثی شد.

وی، رهبری شجاع و حاضر در صحنه، توانمندی‌های دفاعی و ملت قوی و بیدار را از شاخصه‌های قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: امید دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، تشدید فشار، تحریم و صدور قطعنامه‌های شدیدتر از طریق مجامع بین‌المللی و شورای امنیت است تا معادلات سیاسی درونی و داخلی کشور را تغییر دهند.

جوانی گفتمان امام را نقشه راه انقلاب و مقام معظم رهبری را ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: مکتب امام (ره) در سه فصل عقلانیت، معنویت و عبودیت خلاصه می‌شود که مبارزه با ظلم و استکبار و ولایتمداری از شاخصه‌های اصلی این مکتب متعالی است.

به گزارش فارس، شهرستان شیروان دارای 157 هزار نفر جمعیت 632 شهید و بیش از 60 هزار بسیجی و هفت هزار و 200 رزمنده است.

انتهای پیام/63001/ح40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول