اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین تأکید کرد

لزوم توجه به توطئه‌های دشمنان در آستانه انتخابات

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: با توجه به جنگ نرم دشمنان در زمان حاضر، مسئولان روابط عمومی وظیفه خطیر مقابله با توطئه‌های دشمنان را دارند.

لزوم توجه به توطئه‌های دشمنان در آستانه انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، حجت ‌الاسلام اسدالله رضوانی نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین در همایش مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان البرز که به همت سپاه امام رضا (ع) این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری البرز برگزار شده بود، اظهار کرد: مسئولان روابط عمومی باید مسائل را به گونه‌ای مطرح کنند که در جامعه ایجاد نشاط کند.

وی عنوان کرد: با توجه به قرار گرفتن جهان در پیچ تاریخی عظیم، به تعبیر مقام معظم رهبری، هوشیاری و بصیرت‌ افزایی با درک شرایط ویژه فرهنگی و فکری از وظایف مسئولان روابط عمومی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اذعان داشت: با توجه به جنگ نرم دشمنان در زمان حاضر، مسئولان روابط عمومی افسران جنگ نرم بوده و وظیفه مقابله با توطئه‌های دشمنان را دارند.

رضوانی با اشاره به مشکلات و تهدیدات موجود در جنگ نرم ابراز کرد: جهاد در جبهه جنگ نرم مهم‌تر و ارزشمندتر از شهادت در جبهه‌های جنگ سخت است.

وی خاطر نشان کرد: باید فرصت را از دشمنان گرفته و با حق‌گویی به‌ موقع، دستاوردهای نظام را طی این 34 سال بیان کنیم.

این مقام مسئول شناخت دشمنان داخلی و خارجی کشور و تقویت باورها و ارزش‌های دینی و از طرفی داشتن قلمی حق با محوریت الهی و پیروی از ولایت فقیه و امید بخشی به جامعه از رسالت‌های مسئولان روابط عمومی دانست.

رضوانی در ادامه اظهار داشت: دشمنان در آستانه انتخابات تلاش می‌کنند با هر توطئه و رفتاری در انتخابات دخالت کنند و بر حضور پرشور مردم تأثیر منفی بگذارند.

وی عنوان کرد: ثبات ملت ایران در اعتقادات خویش سبب شده است تا تلاش دشمنان در راه از بین بردن نظام بی‌اثر باشد.

اسدالله رضوانی در پایان ابراز داشت: گزینه اصلح در میان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری فردی است که دارای بهترین برنامه بوده و پیرو مقام معظم رهبری باشد.

انتهای پیام/77007/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول