اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح و عصر امروز در شیراز صورت گرفت

برگزاری مکانیزه انتخابات هیئت رئیسه‌‌های نظام مهندسی فارس

خبرگزاری فارس: ششمین دوره انتخابات هیئت رئیسه گروه‌های تخصصی، بازرسان و کمیته‌های ورزشی، فرهنگی و رفاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس صبح و عصر امروز به صورت تمام مکانیزه برگزار شد.

برگزاری مکانیزه انتخابات هیئت رئیسه‌‌های نظام مهندسی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در بازدید از ششمین دوره انتخابات هیئت رئیسه گروه‌های تخصصی، بازرسان و کمیته‌های ورزشی، فرهنگی و رفاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس که با حضور حداکثری مهندسان در شیراز و به صورت متمرکز به صورت مکانیزه برگزار شد، پس از بررسی بخش‌های مختلف حوزه رای‌گیری اظهار داشت: این سیستم برگزاری انتخابات، قابل اعتمادترین سیستم است چرا که با برنامه‌نویسی‌های بسیار دقیق و توسط تیمی مجرب پایه‌ریزی شده است.

هوشنگ عشایری افزود: جامعه مهندسی استان فارس با هوشیاری هر چه تمام‌تر در این گونه برنامه‌ها و به ویژه انتخابات حضوری گسترده می‌جویند و پای صندوق‌های رای می‌آیند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: شرکت گسترده مهندسان در انتخابات نشان از اهمیت این سازمان برای اعضای آن دارد.

عشایری ادامه داد: سازمان نظام مهندسی از اهمیت بالایی برخوردار است و اعضای این سازمان به اهمیت این جایگاه پی برده‌اند و خود را در تعیین سرنوشت این سازمان سهیم می‌دانند.

رئیس هیئت نظارت ششمین دوره انتخابات هیئت رئیسه گروه‌های تخصصی، بازرسان و کمیته‌های ورزشی، فرهنگی و رفاهی سازمان نظام مهندسی نیز در این زمینه گفت: در راستای اجرای مواد 77، 79 و 82 آیین‌نامه اجرایی قانون، به منظور تشکیل هیئت رئیسه گروه‌های تخصصی انتخابات بازرسان و گروه‌های تخصصی سازمان نظام مهندسی این استان امروز سه‌شنبه از ساعت 8 صبح تا 18 عصر در شیراز و به صورت متمرکز برای هفت رشته تخصصی برگزار شد.

مهرداد راستی با اشاره به امنیت بالای این انتخابات گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما، توانستیم سیستم این انتخابات را به طور کامل الکترونیکی پایه‌ریزی کنیم که از امنیت بالایی برخوردار است.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوری‌های نوین ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان فارس هم‌چنین تصریح کرد: دارا بودن پروانه اشتغال پایه دو و بالاتر، فاقد محکومیت انتظامی بودن درجه 3 و بالاتر از پنج سال قبل از تاریخ ثبت‌نام و ... از جمله شرایط انتخاب شوندگان است.

راستی ابراز داشت: هیئت رئیسه گروه تخصصی معماری چهار نفر، گروه تخصصی شهرسازی چهار نفر، گروه تخصصی عمران چهار نفر، گروه تخصصی مکانیک چهار نفر، گروه تخصصی برق چهار نفر، گروه تخصصی نقشه‌برداری چهار نفر و گروه تخصصی ترافیک چهار نفر است.

این انتخابات با حضور مهندسان استان فارس در باشگاه فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز واقع در خیابان ساحلی برگزار شد.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول