اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم زمان با دهه مبارک فجر

برترین‌های کنکور 91 رودسر تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: برترین‌های کنکور 91 رودسر هم زمان با دهه مبارک فجر تجلیل شدند.

برترین‌های کنکور 91 رودسر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور 91 با اشاره به اینکه اراده و پشتکار دانش‌آموزان برای آموختن و کسب علم شرط اصلی موفقیت آن ها است، اظهار کرد: محصول آموزش و پرورش در عملکرد دانش‌آموزان تجلی پیدا می‌کند و تمام تلاش آموزش و پرورش ایجاد شرایط مناسب برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است.

عبدالحسین اسماعیلی، تکریم و تجلیل از علم و عالم را از سنت‌های پسندیده بشری دانست و افزود: در آموزه‌های دینی توصیه‌های فراوانی شده است که می‌تواند عامل انگیزشی برای نسل‌های آینده در رقابت علمی و شکوفایی استعدادها باشد.

وی تجلیل و تکریم برگزیدگان و نخبگان علمی، ایجاد انگیزه و رقابت برای دانش‌آموزان، فضای شاد و با‌نشاط در خانواده، تعلیم و تربیت و ترسیم گوشه‌ای از فعالیت‌ها و تلاش‌های آموزش و پرورش، مربیان و اولیا را از اهداف مهم مراسم مذکور برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش رودسر با تصریح بر اینکه تحصیل و کسب علم، انسان و جامعه را قوی می‌کند، افزود: اگر انسان و جامعه‌ای قوی باشد هیچ دشمنی قادر نخواهد بود بر آن مسلط شود.

وی با بیان اینکه دنیای امروز نیازمند انسان‌های متفکر است، گفت: تحقق اهداف سند چشم‌انداز توسعه کشور جز با اراده، عزم و تلاش فولادین دانش‌آموزان محقق نمی‌شود.

اسماعیلی تصریح کرد: در طول هشت سال دولت تاکنون 29 مدرسه در رودسر نوسازی شده است.

امام جمعه رودسر نیز در ادامه مراسم مذکور با تبریک سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت ایران به دنبال دگرگونی و تحول در جامعه بودند و به لطف الهی با رهبری امام راحل انقلاب کردند و به پیروزی رسیدند.

حجت‌ الاسلام محمد حسین تقی‌زاده با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدها از طرف استکبار جهانی برای جلوگیری از رشد و بالندگی کشورمان، اظهار کرد: ملت ایران توانسته است با استقامت و کمک دانش‌آموزان افتخار ‌آفرین گام‌های ارزشمندی در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی و ... بردارد.

وی انقلاب ایران را مردمی خواند و افزود: ملت ایران با فریاد استکبار ‌ستیزی موجب بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و برخی از کشورهای جهان شد.

به گزارش فارس، در پایان مراسم مذکور 61 جایزه ویژه به نخبگان دانش‌آموز و دانش‌آموزان حائز رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال 91 اهدا شد.

انتهای پیام/84002/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول