اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حقوقی وزیر علوم:

جشنواره خیران آموزش عالی در تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و پارلمانی وزیر علوم تحقیقات و فناوری از برگزاری جشنواره خیران و واقفان آموزش عالی پنجم اسفند ماه سال جاری در تهران خبر داد.

جشنواره خیران آموزش عالی در تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید جواد ساداتی‌نژاد در جمع خیران و دانشگاهیان این شهرستان تقدیر از خیران را از اهداف برگزاری این جشنواره دانست و اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون 25 کمیته خیرین وزارت علوم در 25 دانشگاه سراسر کشور ایجاد شده و 18 طرح اجرایی مورد حمایت این کمیته‌ها قرار گرفته است.

به گفته وی، کمیته خیرین تا پایان سال جاری در دیگر دانشگاه‌های کشور نیز تشکیل می‌شود تا با راه‌اندازی این کمیته به عنوان یک رابط بین وزارتخانه و دانشگاه، افکار و اندیشه‌های پاک و نیات حسنه خیرین در قالب یک برنامه‌ریزی مدون و منظم سامان‌دهی شود.

دبیر کمیته خیران وزارت علوم تحقیقات و فناوری تصریح کرد: نهضت مشارکت عمومی خیرین و حضور واقفان در عرصه‌های مختلف آموزش عالی گام ارزنده و مثبتی است که زمینه رشد و شکوفایی علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌های کشور را فراهم می‌کند.

ساداتی‌نژاد با تأکید بر حمایت گسترده و مشارکت فعال خیرین کاشانی در دانشگاه کاشان گفت: خدمات ارزنده خیرین در این دانشگاه منشاء آثار و برکات فراوانی در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و خدماتی رفاهی شده است.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت خیرین کاشانی و مشارکت آن ها در اجرای طرح‌های عمرانی دانشگاه کاشان به مرحله تکامل رسیده است، بیان داشت: این دانشگاه به واسطه افکار پاک و نیات حسنه این افراد نیک‌اندیش به پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف در بین دانشگاه‌های کشور دست یافته است.

به گفته وی، باقیات الصالحاتی که خیرین کاشانی در مناطق مختلف و مراکز آموزشی این شهرستان بر جای گذاشته است عظمت و بلندای فکر آن ها را تا ابد ماندگار و جاودانه می‌کند و عطر حضور خدمات این مردمان نیک‌ نهاد در سراسر کشور منشاء خیر و برکت می‌شود.

وی تأکید کرد: مساعدت‌های گسترده خیرین و واقفان کاشان در عرصه‌های مختلف جایگاه ویژه‌ای برای این شهرستان در سطح کشور ایجاد کرده است که همواره مایه افتخار و مباهات مردمان این منطقه و کشور است.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر علوم تحقیقات و فناوری برای شرکت در مراسم افتتاح دو طرح عمرانی خیرساز ساختمان تحصیلات تکمیلی مرحوم پروفسور رضا ارشدی و سالن ورزشی حاج حسین لاجوردی پردیس خواهران دانشگاه کاشان و تقدیر جمعی از خیرین کاشانی به این شهرستان سفر کرد.

انتهای پیام/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول