اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان گیلان خواستار شد

ضرورت کمک خیران به آسایشگاه سالمندان رشت

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان گیلان خواستار کمک افراد خیر با وقف ملک و زمین و اموال خود به آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت شد.

ضرورت کمک خیران به آسایشگاه سالمندان رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ناصر عاشوری در جریان دیدار تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان گیلان از آسایشگاه سالمندان رشت با بیان اینکه هر انسانی در گذر زندگی خود شاهد سختی‌ها و مصائب می‌شود که در برخی مواقع جبران‌ناپذیر است، اظهار کرد: با همه پیشرفت‌هایی که بشر شاهد آن بوده است اما پیش‌بینی آینده برای کسی ممکن نیست و آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان مکان مقدسی است که هر انسانی با حضور در آن به فکر فرو می‌رود که برای فردای خود چه توشه‌ای ذخیره کرده است.

وی آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان را مامن انسان‌های بی‌پناه و ناتوان جامعه دانست و گفت: این موسسه خیریه با حس انسان‌دوستانه و نوعدوستی خیرانی مانند دکتر حکیم‌زاده، آرسن میناسیان و آیت‌الله ضیابری تاسیس شد و بنای هر خشت آن برای امید بخشی و دلجویی به قشر بی‌پناه و نیازمند جامعه ساخته شده که با گذشت 50 سال از عمر این موسسه خیریه شوق زندگی درون جاری است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه با مشاهده چنین انسان‌های بی‌پناه هر انسان نوعدوست تحت تاثیر قرار می‌گیرد، افزود: تاثیر این مکان مقدس در زندگی، رفتار و روابط اجتماعی آدم‌ها کاملا دیده می‌شود و درس عبرتی برای همه ما خواهد بود.

وی تلاش‌های کارکنان، پرسنل و مدیریت آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت را ستودنی خواند و تصریح کرد: اعضای مجمع نمایندگان گیلان با حضور خود به این موسسه خیریه قصد دارند به بیماران و مددجویان آن اعلام کنند که به یادشان هستند و آنها را تنها نمی‌گذارند و نیز از تلاش‌های کارکنان این موسسه خیریه قدردانی کنند.

عاشوری تصریح کرد: خدمت به بندگان نیازمند و ناتوان جامعه توفیقی است که خداوند به پرسنل و مدیریت آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت هدیه داده و تنها خداوند متعال می‌تواند برای آنها اجری منظور کند.

وی با اشاره به اینکه گیلان همواره شاهد نوعدوستی مردم خود بوده است، اذعان کرد: مردم نوعدوست و مومن گیلان که همواره در اعمال خیر پیشگام بوده‌اند کمک‌های مادی و معنوی خود را به آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت قطع نکنند و با حضور خود دلگرمی و حس زندگی را در مددجویان این موسسه ایجاد کنند.

این مسئول از افراد متمکن و توانمند خواست تا با وقف ملک، زمین و اموالی خود به این موسسه خیریه باقیات و صالحاتی را برای خود به یادگار بگذارند و موجب رونق و رفاه بیشتر این آسایشگاه شوند و نام نیک خود را جاودانه کنند.

به گزارش فارس، در جریان دیدار مذکور مقدار 2 تن برنج و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات کمک‌های مردمی، مجمع نمایندگان و دولتی  برای ساخت و ساز و خدمات آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت هدیه داده شد. 

انتهای پیام/84001/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول