اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه‌ مبارک فجر

همایش خیران مدرسه‌ ساز آوج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آوج گفت: همایش خیران مدرسه‌ ساز آوج همزمان با دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

همایش خیران مدرسه‌ ساز آوج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه ستاد برگزاری ایام ‌الله دهه مبارک فجر به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان آوج برگزار شد.

معاون فرماندار آوج در این جلسه با اشاره به بزرگداشت دهه‌ فجر اظهار داشت: دهه فجر در حقیقت نماد مقطع حساس در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی است که باید با قوت و قدرت بیشتری این ایام را پاس داشته و در راستای تجلی آن تلاش کنیم.

مصطفی متولی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مجاهدت و تلاش آحاد مردم که برخواسته از روحیه ایثار و جهاد است به دست ما رسیده است، افزود: در این راستا باید از تمام امکانات به منظور حفظ دستاوردهای انقلاب استفاده کرده و از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

وی با اشاره به برگزاری همایش خیران مدرسه‌ ساز در آینده‌ای نزدیک در شهرستان آوج، تأکید کرد: مدرسه‌ سازی از اعمال مهم در زندگی انسان‌های مؤمن و خیر بوده و امروز با ساخت مدرسه می‌توان ذخیره‌ای معنوی را به عنوان باقیات الصالحات برای خود قرار داد و پاداش الهی را روز ‌افزون‌ کرد.

وی با بیان اینکه در یکی از روزهای دهه مبارک فجر همایش تجلیل از خیران مدرسه‌ ساز آوج از سوی فرمانداری برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدوار هستیم تا با این علم بتوانیم قدردان زحمات خیران بوده و با برنامه‌ریزی در زمینه ترویج این عمل خیر همواره تبلیغات و تلاش‌های لازم را به انجام رسانیم.

در این جلسه پیرامون تعیین افزایش نرخ شهریه دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی آموزش از راه دور شهرستان تا سقف 20 درصد موافقت شد.

همچنین مقرر شد مراسم جشن سالگرد آغاز انقلاب در تمام مدارس شهرستان آوج همزمان با سال روز ورود امام‌ خمینی (ره) به میهن اسلامی به صدا در آمده و نیز همایش خیران مدرسه‌ ساز با مشارکت فرمانداری آوج در ایام پیش‌رو برپا شود.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول