اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

فعالیت مجمع خیران به سمت توسعه عدالت محور امکان ورزشی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان به سمت و سویی حرکت می‌کند که توسعه عدالت محورانه اماکن ورزشی به وجود آید.

فعالیت مجمع خیران به سمت توسعه عدالت محور امکان ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمدجواهری پیش از ظهر امروز در جلسه مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان اظهار داشت: در نخستین گام 280 پروژه نیمه تمام ورزشی به مجمع خیران ورزش‌یار ارائه شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت مجمع خیران ورزش‌یار با توجه به ثبت در وزارت کشور قانونی است، تصریح کرد: با واگذاری پروژه‌های نیمه تمام، خیران ورزش‌یار با شرایط مناسب به منظور تکمیل در راستای افزایش سرانه فضاهای ورزشی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: هدف از تشکیل مجمع خیران ورزش‌یار تنها احداث اماکن ورزشی و افزایش سرانه ورزشی نیست.

این مسئول افزود: در نظر داریم صندوقی شبیه به صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان برای افتخار آفرینان گذشته اصفهان به وجود بیاید.

محمدجواهری با بیان اینکه با فعالیت مجمع خیران ورزش‌یار در نقاط مختلف استان با توجه به جمعیت فضاهای ورزشی احداث می‌شود، تاکید کرد: مدیریت واحد ورزش استان و استفاده بهینه از امکانات ورزشی سایر دستگاه‌های ورزشی را که اساس‌نامه آن تدوین شده به سود ورزش استان اصفهان است.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران ورزش‌یار نیز با اشاره به اهداف تشکیل این مجمع اذعان داشت: بسط فرهنگ ورزش در جامعه، آماده سازی مکان‌های ورزشی برای عموم مردم، گسترش ورزش در رده‌های سنی مختلف به منظور سلامت و نشاط همگانی، دسترسی اقشار مختلف به سالن‌های ورزشی مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول