اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خیران استان‌های فارس و تهران

خانه خیران کشور در جنوب کرمان کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: کلنگ خانه خیران کشور در منطقه جنوب کرمان در شهرستان قلعه‌گنج در زمینی به مساحت 500 متر مربع به زمین زده شد.

خانه خیران کشور در جنوب کرمان کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، صبح امروز در جریان بازدید اعضای مجمع خیران استان‌های فارس و تهران از این شهرستان، کلنگ خانه خیران کشور در منطقه جنوب کرمان در قلعه‌گنج در زمینی به مساحت 500 متر مربع به زمین زده شد تا خیران سراسر کشور در این مکان به تبادل اطلاعات بپردازند.

ایوب فلاحی سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج در جمع خیران استان‌های فارس و تهران اظهار داشت: حس وظیفه‌شناسی خیران موجب شده است تا در این منطقه دورافتاده حضور یابند و بسیاری از آنها حضورشان در این خطه ماندگار شده است.

وی با بیان اینکه خدمت به خلق بالاترین عبادت است و قطعا خدمات به این مردم بالاترین عبادات است، تصریح کرد: مدرسه شبانه‌روزی مارز از ثمرات این خدمات است و خدمت داوطلبانه، مسئولان اجرایی را موظف به ایثارگری می‌کند.

فلاحی بیان کرد: دشت جازموریان به عنوان استعداد ناب این منطقه ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد، چنان ‌که در گذشته نه ‌چندان دور به عنوان انبار طبیعی علوفه دام در ایران مطرح بوده است که در این بخش باید سرمایه‌گذاران خصوصی وارد شوند.

وی با اشاره به وجود مدرسه‌های غیراستاندارد و تخریبی در این شهرستان عنوان کرد: ما سعی می‌کنیم به عنوان یک بازوی اجرایی در راستای رسیدن به وضعیت مطلوب نهایت تلاش را داشته باشیم.

وی گفت: در این منطقه مهم‌ترین مسئله وحدت و همدلی بین برادران اهل تشیع و تسنن است که از قابلیت‌های فوق‌العاده منطقه است.

انتهای پیام/80004/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول