اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد

کمک 40 میلیون ریالی خیران در چالدران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: خیران شهرستان چالدران ماهانه 40 میلیون ریال کمک به صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان واریز می‌کنند.

کمک 40 میلیون ریالی خیران در چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران احمدرضا قلی‌پور صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چالدران، اظهار داشت: رسالت بسیار سنگینی را عهده‌دار است.

وی با بیان اینکه در انجام این رسالت باید نهایت توجه را انجام داد، تصریح کرد: این رسالت در راستای کاهش و رفع محرومیت است که می‌تواند رسالت بسیار مهمی باشد.

قلی‌پور با بیان اینکه محرومیت در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست، افزود: با توجه به اینکه کارکنان این کمیته در راستای رفع محرومیت گام بر می‌دارند پس در نظام جمهوری اسلامی نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی خواستار توجه هر چه بیشتر کمیته امداد به محروم‌های جامعه شد و خاطر نشان کرد: تلاش‌های کمیته امداد در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی قابل توجه است ولی لازم است تا محرومان جامعه بیشتر از این مورد حمایت قرار گیرند.

فرماندار چالدران همکاری هر چه بیشتر مردم به محرومان را خواستار شد و گفت: برای اینکه هر ساله بتوانیم میزان بیشتری از مشارکت مردمی را جذب کنیم نیازمند فرهنگ سازی در این زمینه هستیم.

قلی‌پور از رسانه‌ها در این زمینه کمک خواست و اظهار داشت: رسانه‌ها ظرفیت بزرگی در جامعه محسوب می‌شوند و لازم است تا در راستای فرهنگ کمک‌رسانی به محرومان نیز گام‌های مؤثرتری بردارند.

وی با بیان اینکه شهرستان چالدران یکی از شهرستان‌های کم برخوردار است، تصریح کرد: ماهانه 40 میلیون ریال کمک مردمی از صندوق صدقات این شهرستان برای کمک به محرومان جمع‌آوری می‌شود که لازم است این کمک‌ها در جای خود هزینه شوند.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول