اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند:

آماده ارائه خدمات آزمایشگاهی شبانه‌روزی هستیم/ نیازمند حمایت خیرانیم

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند گفت: خدمات آزمایشگاهی و سرپایی این مرکز شبانه‌روزی است، اما نیازمند حمایت خیران هستیم.

آماده ارائه خدمات آزمایشگاهی شبانه‌روزی هستیم/ نیازمند حمایت خیرانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا ارجمندی صبح امروز در کمیته اخلاق و موازین شرع و فرهنگی بیمارستان امام رضا (ع) اظهار کرد: بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند به دلیل موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در مرکز شهر و ارتباط راحت و صمیمی پزشکان و پرسنل با بیماران دارای بیشترین مراجعه بیماران سرپایی است.

وی ادامه داد: خدمات سرپایی از قبیل تزریقات، سرم‌تراپی، پانسمان، نوار قلب، آزمایشگاه و رادیولوژی شبانه‌روزی است و در همه اوقات ایام تعطیل که تمام مراکز به ویژه تشخیصی شهر تعطیل هستند آماده ارائه خدمت به شهروندان محترم است.

* خدمات‌دهی در بیمارستان امام رضا(ع) افزایش می‌یابد

سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) بر ارائه خدمات شایسته و مطلوب به بیماران و همراهان بیمار تأکید کرد و ابراز داشت: پرسنل، پرستاران و پزشکان همه باید تلاش کنند رضایت بیماران بالا رود.

ارجمندی با اشاره به تعدد خدمات مرکز درمانی امام رضا (ع) تأکید کرد: هنگامی که خدمات بالا باشد و امکانات کم و مراجعان نیز افزایش یابند، نارضایتی وجود دارد و باید به دنبال شناسایی نارضایتی‌ها بود تا در حد توان رفع شود.

این مسئول یادآور شد: برخی از نارضایتی‌ها به عدم شناخت مراجعان از سیستم‌های درمانی برمی‌گردد که باید اطلاع‌رسانی کافی صورت گیرد تا مردم در مراجعه به بیمارستان دچار سردرگمی نشوند.

* آرامش روانی بهترین درمان برای بیمار است

سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند با تأکید بر اینکه آرامش روانی بهترین درمان برای بیمار است، گفت: هنگامی که بین همراهی بیماری با پرستاری بحثی شود، آرامش فکری بیمار ناخودآگاه از بین می‌رود، لذا در این زمینه پرستاران باید سعه صدر داشته باشند و همراهان بیماران نیز شرایط کادر درمانی را درک کنند و برای کادر درمانی احترام قائل باشند.

ارجمندی اذعان داشت: پرستاران و مجموعه درمانی امام رضا (ع) باید به دنبال ماندگاری اقدامات باشند.

وی از افزایش کیفی و کمی خدمات در بیمارستان امام رضا(ع) خبر داد و تاکید کرد: در این راستا نیازمند همکاری مردم و مسئولان به ویژه خیران هستیم.

انتهای پیام/2248/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول