اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

ورزش شمشیربازی در رفسنجان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شمشیر بازی استان کرمان گفت: رفسنجان برای نخستین بار در بین شهرستان‌های استان کرمان صاحب رشته شمشیربازی شد.

ورزش شمشیربازی در رفسنجان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حمید رشیدی ظهر امروز در جشنواره ورزشی بانوان رفسنجان اظهار داشت: بیش از 17 سال است که ورزش شمشیربازی در کرمان راه‌اندازی شده و مدال‌های زیادی در این رشته کسب کرده‌ایم، اما هنوز توانایی وجود این رشته در شهرستان‌ها نبوده است و این رشته برای نخستین بار در رفسنجان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وسایل این رشته وارداتی است و فدراسیون باید آن را در اختیار ما بگذارد، تصریح کرد: شمشیربازی یکی از بی‌خطرترین رشته‌های ورزشی است و ورزشکار این رشته با مهارت ویژه‌ای به آن می ‌پردازد.

رشیدی عنوان کرد: قهرمان شدن در این رشته سخت است، اما ورزشکاران استان کرمان در این رشته جایگاه خوبی در کشور دارند.

وی اذعان کرد: در حال حاضر تیم شمشیربازی کرمان در لیگ برتر کشور جایگاه سومی دارد و با توجه به اینکه سه هفته به پایان مسابقات مانده است، امیدواریم یکی از سه سکو را کسب کنیم.

رشیدی ابراز داشت: رفسنجان یکی از پر استعدادترین شهرهای استان کرمان است که امیدواریم با افتتاح رشته شمشیربازی در این خطه شاهد موفقیت ورزشکاران شمشیربازی در کنار دیگر رشته‌ها باشیم.

انتهای پیام/80016/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول