اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال:

مردم برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه بروند

خبرگزاری فارس: مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در حال حاضر بازیکنان تیم ملی نیاز به حمایت و افزایش روحیه دارند و به همین دلیل لازم است برابر لبنان مردم برای حمایت از تیم کشورشان به ورزشگاه آزادی بروند.

مردم برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه بروند

فرشاد فلاحت‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: فوتبال ایران روزهای حساسی را سپری می‌کند و در چند رقابت بسیار مهم و سرنوشت‌ساز حضور دارد.

وی تصریح کرد: تیم ملی کشورمان هم‌اکنون در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل و همچنین مقدماتی جام ملت‌های آسیا حضور داشته و برای صعود به مراحل بالاتر رقابت‌های بسیار مهمی را پیش روی دارد.

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: اگر ما نتوانیم در این رقابت‌ها نتایج لازم را کسب و به مراحل بالاتر به ویژه جام جهانی صعود کنیم، فوتبال ایران گرفتار شرایط بحرانی می‌شود.

فلاحت‌زاده تاکید کرد: بنابراین برابر حریفان خود باید از همه توانایی و پتانسیلی که داریم استفاده کرده و همچون گذشته با تمام توان برابر رقیبان آسیایی حضوری یابیم.

وی با اشاره به دیدار آتی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر لبنان گفت: حریفان فوتبال ایران در آسیا نسبت به سال‌های گذشته تفاوت‌های بسیاری داشته و دیگر ما برابر آن‌ها از پیش برنده نیستیم.

* فوتبال ایران نباید نگران بازی با تیم‌هایی چون لبنان باشد

مدافع دهه هفتاد تیم‌ فوتبال استقلال تهران و تیم ملی کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا ایران توانایی شکست لبنان در ورزشگاه آزادی را دارد؟ گفت: با وجود پیشرفت‌هایی که تیم‌های آسیایی در سال‌های اخیر تجربه کرده‌اند، باز هم بازیکنان ایرانی یک سر و گردن از همه آن‌ها بالاتر هستند.

فلاحت‌زاده بیان داشت: بنابراین اگر ما با هدف و برنامه مشخص و با تمام توان برابر لبنان حضور یابیم، به طور قطع با اختلاف حداقل 3 گل پیروز میدان خواهیم بود.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به این موفقیت همه باید از تیم ملی حمایت کرده و حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برای حمایت از بازیکنان و کادر فنی ضروری است.

فلاحت‌زاده در پایان با بیان اینکه فوتبال ایران هرگز نباید نگران دیدار با تیم‌هایی چون لبنان باشد، گفت: حضور گسترده هواداران فوتبال در ورزشگاه آزادی روحیه لبنانی‌ها و یا هر حریف دیگری را تضعیف کرده و با افزایش اعتماد به نفس بازیکنان ایرانی، یکی از عوامل اصلی موفقیت فوتبال ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و یا جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

انتهای پیام/2302/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول