اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سپاهان در بازدید از خبرگزاری فارس اصفهان:

قلمی که برای ورزش می‌نویسد، ارزشمند است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: هر قلمی که برای ورزش می‌نویسد ارزشمند بوده اما باید حرمت افرادی که برای ورزش زحمت کشیده و در این راه موسپید کرده‌اند حفظ شود.

قلمی که برای ورزش می‌نویسد، ارزشمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا رحیمی پیش از ظهر امروز به همراه مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان دقایقی قبل در دفتر خبرگزاری فارس حضور پیدا کردند.

در این بازدید سرپرست خبرگزاری فارس در استان اصفهان با اشاره به فعالیت این خبرگزاری به عنوان نخستین خبرگزاری بخش خصوصی گفت: بر اساس آماری که سال 89 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد، 72 درصد مطالب رسانه‌های مکتوب از خبرگزاری‌ها بود.

حسن قانونی ادامه داد: خبرگزاری فارس با پوشش حوزه‌های خبری مختلف توانسته رکورد پر بیننده‌ترین خبرگزاری کشور را به خود اختصاص داد.

مدیر عامل باشگاه سپاهان نیز با ابراز خرسندی نسبت به حضور در خبرگزاری فارس و آشنایی با فعالیت این دفتر خبری تصریح کرد: اهمیت بحث خبری و رسانه‌ای بر کسی پوشیده نیست و تمام مطالبی که برای ورزش نوشته می‌شود، در نوع خود ارزشمند است.

علیرضا رحیمی با بیان اینکه رسانه‌ها وظیفه دارند، نکات مثبت و منفی ورزش را به نگارش دربیاورند، تصریح کرد: مهم‌ترین ارزیابی کننده مطالب رسانه‌ها مردم هستند و به خوبی نقش رسانه‌های سازنده و مخرب را متوجه می‌شوند.

وی ادامه داد: در ورزش کشور از ورود افراد  غیر ورزشی لطمات زیادی خورده‌ایم و رسانه‌ها در این شرایط باید به افرادی که در ورزش موسپید کرده‌اند، بها بدهند.

مدیر عامل باشگاه سپاهان با اشاره به فعالیت خبرگزاری فارس در اصفهان بیان کرد: این رسانه به همراه جمع دیگری از رسانه‌ها رسالت خبری خود را به خوبی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول