اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جهرم خواستار شد

لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار جهرم گفت: باید با اتخاذ تمهیدات لازم میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی باشیم.

لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، عبدالمجید محمدعلی پور بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان هدف از تشکیل این جلسه را هماهنگی و همکاری تمام دستگاه‌های عضو به منظور میزبانی شایسته از هموطنان و مسافران نوروزی اعلام کرد و اظهار داشت: طرح نوروزی سال 92 با هدف توسعه و گسترش خدمات و امکانات برای رفاه حال مسافران و گردشگران تهیه شده و باید تمام دستگاه‌ها برای تحقق این طرح کمک کنند.

وی با اشاره به موقعیت شهرستان جهرم و واقع شدن در مسیر مواصلاتی شیراز به بندرعباس افزود: این شهرستان هر سال در ایام نوروز میزبان مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور بوده و باید با اتخاذ تمهیدات لازم میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی باشیم.

معاون فرماندار جهرم با بیان اینکه مدیران باید با همت مضاعف خدمات مناسبی را به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه کنند، گفت: باید با نظارت و بازرسی از اماکن تفریحی و خدماتی، ارائه خدمات و مشکلات را شناسایی و در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.

علی پور با بیان اینکه شهرستان جهرم به لحاظ وجود اماکن مذهبی و تفرجگاه‌های تفریحی در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا میهمانان نوروزی بتوانند به نحو مطلوب از این امکانات استفاده کنند.

به گزارش فارس، در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر، کمیته‌های 10 گانه‌ای تعیین و مقرر شد تا این کمیته‌ها نظرات و پیشنهادات خود را به دبیرخانه ستاد ارائه کنند.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول