اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان:

پرواز زنجان - مشهد جای خود را در بین مسافران پیدا کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با اشاره به اینکه پرواز مشهد از فرودگاه زنجان با بهترین نوع هواپیما در حال انجام است، گفت: این پرواز جای خود را در بین مسافران پیدا کرده است.

پرواز زنجان - مشهد جای خود را در بین مسافران پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدمهدی احمدیان در جلسه بررسی مشکلات فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه پروازهای مشهد از فرودگاه زنجان از سه سال نیم پیش آغاز شده است، اظهار داشت: این پروازها به صورت مستمر ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه پس از راه‌اندازی پرواز از فرودگاه زنجان اقدام به مذاکره برای خرید هواپیما شده است، افزود: قسمتی از اعتبار لازم برای خرید هواپیما هم پرداخت شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان اعتبار پرداخت شده برای خرید هواپیما را 2 میلیارد و 600 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: این در واقع 52 درصد از قرارداد خرید هواپیما محسوب می‌شود.

*اسناد هواپیمای خریداری شده در حال انتقال است

وی به مشکلات به وجود آمده در ورود هواپیما به کشور اشاره کرد و گفت: با رفع مشکلات در حال حاضر این هواپیما وارد کشور شده است.

احمدیان با اشاره به تغییرات به وجود آمده در نرخ ارز تصریح کرد: برای خرید هواپیما ارز مرجع تعلق نمی‌گیرد.

وی از برگزاری جلسه نهایی با مدیران شرکت ماهان خبر داد و تصریح کرد: موضوع پرداخت هزینه هواپیمای خریداری شده برای فرودگاه زنجان با بهترین وضعیت ممکن حل شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان اضافه کرد: اقدامات لازم برای انتقال اسناد این هواپیما و سایر مسائل در حال انجام است.

*تجهیز فرودگاه زنجان طی سه سال گذشته

وی به اقدامات انجام شده برای تجهیز فرودگاه زنجان اشاره کرد و افزود: تجهیز فرودگاه زنجان طی سه سال گذشته و به مرور انجام شده است.

احمدیان با اشاره به تغییرات به وجود آمده در نرخ ارز تاکید کرد: تجهیزات خریداری شده برای فرودگاه زنجان در زمان مناسبی انجام شده است به طوری که تهیه این تجهیزات با رقمی که استان هزینه کرده در حال حاضر غیرممکن جلوه می‌کند.

وی تاکید کرد: سایر تجهیزات مورد نیاز برای انجام پروازهای خارجی به ویژه حج عمره در اسرع وقت تهیه می‌شود.

*سازمان پروازهای سیاحتی را انجام نمی‌دهد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان به هماهنگی‌های به وجود آمده برای ادامه پروازهای زیارتی اشاره کرد و گفت: هر چند شرایط برای انجام پروازهای سیاحتی از این فرودگاه فراهم شده است ولی سازمان این پروازها را انجام نمی‌دهد.

وی با اعلام آمادگی برای کمک به انجام پروازهای سیاحتی از جمله کیش و ترکیه تصریح کرد: سازمان یک هفته بعد از اعلام آمادگی آژانس‌ها اقدام به برقراری پروازهای سیاحتی می‌کند.

احمدیان با اشاره به تعبیه چادر برای راحتی زائران حج عمره اضافه کرد: با هماهنگی به عمل آمده این چادر تبدیل به سالن دائمی می‌شود.

وی تاکید کرد: توسعه سالن‌های شرقی و غربی ترمینال فرودگاه زنجان در دست اجرا است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان به هزینه انجام شده توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: این سازمان بیش از 500 میلیون تومان در فرودگاه زنجان هزینه کرده است که باید برای آن راه کار قانونی اندیشیده شود.

*افزایش مسافران زنجان - مشهد از فرودگاه زنجان

وی با اشاره به اینکه پرواز مشهد از فرودگاه زنجان با بهترین نوع هواپیما در حال انجام است، تصریح کرد: این پرواز جا افتاده به طوری که بعد از افزایش بلیط هواپیما ریزش مسافر آن در مقایسه با مسیرهای دیگر کم بوده است.

احمدیان پیش‌بینی کرد: مسافران پرواز فرودگاه زنجان مشهد بعد از نوروز افزایش یابد.

وی خواستار حفظ هواپیمای مورد استفاده در مسیر زنجان - مشهد شد و گفت: با توجه به افزایش مسافر این پرواز می‌توان تعداد پروازهای فرودگاه زنجان به مشهد را با همین هواپیما افزایش داد.

انتهای پیام/73004/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول