اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح پروژه سالن انتظار مسافران ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره از افتتاح پروژه سالن انتظار مسافران ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره در دهه فجر خبر داد.

افتتاح پروژه سالن انتظار مسافران ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره

رحیم نوری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر بر لزوم هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های این دهه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه باید از مشارکت مردمی در برنامه‌های دهه فجر بهره برد، گفت: مسئولان باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: خنثی‌سازی توطئه‌ها و نقشه‌های شیطانی دشمنان و استکبار جهانی همزمان با گرامیداشت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از مسائل مهم و حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل انقلاب مردمی ایران حضور و نقش‌آفرینی آحاد جامعه و همراهی و پیوند متقابل مردم و رهبران و مسئولان است، اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی این مهم به عنوان یک اصل جایگاه ویژه‌ای در ایران یافت و وظیفه نهادینه کردن این پیوند بر دوش روابط‌ عمومی‌های دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و نهادهای انقلابی گذاشته شده است.

نوری‌پور تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که ملت بزرگ ایران اسلامی در قرن بیستم صفحه‌ای زرین در تاریخ این کشور گشود.

وی اضافه کرد: ملت ایران با انقلاب اسلامی خود صدای خدا‌خواهی، اسلام‌، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‌انداز کرد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه امروز کشور ایران یک الگوی مناسب در بیداری ملت‌های منطقه و جهان شده است‌، عنوان داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت سال‌ها از عمر پر برکت انقلاب اسلامی همچنان قله‌های پیروزی را یکی پس از دیگری طی می‌کند.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی مناسب از عملکرد دولت اضافه کرد: دولت خدمات گسترده‌ای را در پیشبرد برنامه‌های نظام صورت داده که باید از فرصت‌ها بهره برده و این خدمات را به مردم معرفی کنیم.

نوری‌پور افزود: خدمت‌رسانی به مردم یکی از اهداف این دولت بوده که در سرلوحه کار خود قرار داده و با عدالت‌محوری و امانت‌داری و همچنین استفاده از بهترین ظرفیت‌ها در امر خدمات‌رسانی انجام وظیفه کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در دهه فجر سال‌جاری خاطرنشان کرد: تامین برق خانه‌های سازمانی مینو، غبارروبی مزار شهدای روستایی و برگزاری مراسم جشن انقلاب از برنامه‌های دهه فجر است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: دیدار با خانواده شهدای جهادگر، اجرای مسابقات والیبال خواهران و برادران و همچنین برگزاری مراسم جشن انقلاب را در سطح شهرستان خواهیم داشت.

وی از افتتاح و بهره‌برداری پروژه سالن انتظار مسافران ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره در دهه فجر سال‌جاری خبر داد و گفت: نمایشگاه بزرگ دستاورد دولت‌های نهم و دهم و همچنین پنج واحد مسکونی نیز در خرم‌دره افتتاح می‌شوند.

نوری‌پور با اشاره به افتتاح پروژه تامین برق مشترک در قالب 11 پروژه توسعه و اصلاح بهینه در دهه فجر سال‌جاری اضافه کرد: اعزام کاروان سلامت به روستاهای محروم، مراسم عصری با شعر و داستان و مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

وی افزود: در سومین روز از دهه فجر شاهد اجرای مسابقات بسکتبال خواهران و برادران و همچنین برگزاری مراسم جشن انقلاب خواهیم بود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به برنامه‌های چهارمین روز از دهه فجر در این شهرستان گفت: پروژه آبرسانی به روستای شویر و پروژه جدول‌گذاری و سنگفرش روستای پلاس در این روز افتتاح می‌شوند.

وی افزود: افتتاح پروژه دبیرستان سعدی و همچنین پروژه احداث سالن بره‌پرواری 50 رأسی و دیدار و تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول