اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی:

کنترل جوان در فضای مجازی بسیار مشکل است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: کنترل جوان در داخل فضای مجازی کاری بسیار مشکل است که باید با ظرافت خاص خود انجام شود.

کنترل جوان در فضای مجازی بسیار مشکل است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمد مطهری‌فر در مراسم افتتاح خانه فرهنگ دیجیتال فردوس اظهار داشت: امروز دغدغه همه مسئولان فرهنگی کشور، نسل جوان و فضای مجازی است که اگر حواسمان را در این ارتباط جمع نکنیم دچار آسیب می‌شویم.

وی افزود: باید آسیب‌هایی موجود در فضای مجازی را شناسایی و به جوانان معرفی کنیم چرا که با توجه به جاذبه‌های خاص فضای مجازی، اگر این فضا را فضایی آلوده معرفی کنیم توفیقاتی را در این ارتباط کسب نمی‌کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، فضای مجازی را تنها برگ برنده دشمن در جنگ نرم دانست و تصریح کرد: کنترل جوان در داخل فضای مجازی کاری بسیار مشکل است که باید با ظرافت خاص خود انجام شود.

مطهری‌فر یادآور شد: فضای مجازی امروز به عنوان یک منبع تحقیقاتی در اختیار جوانان قرار می‌گیرد که دشمن قصد دارد از این طریق به نسل جوان ما آسیب وارد کند.

ظرفیت بالای فردوس ضرورت کارهای فرهنگی بیشتری را می‌طلبد

وی با اشاره به ظرفیت بالای فردوس در امور فرهنگی گفت: باید فضاهایی برای احداث مراکز و مجتمع‌های فرهنگی در سطح شهرستان اختصاص یابد تا ظرفیت‌های فرهنگی فردوس شکوفاتر از گذشته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: استفاده از اینترنت پاک، ارائه نرم‌افزارهای ملی، بازی‌های رایانه‌ای ملی، آموزش‌های اصولی و برگزاری بازی‌های دیجیتال از جمله خدمات خانه فرهنگ دیجیتال است.

خانه فرهنگ دیجیتال فردوس در محل کانون فرهنگی، تربیتی امیدهای انقلاب شهرستان فردوس افتتاح شد.

انتهای پیام/69007/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول