اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی خبر داد

آشنایی دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی با کمک‌های اولیه‌

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از امضای ‌تفاهمنامه بین معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با آموزش و پرورش استان در راستای آشنایی دانش‌ِآموزان با کمک‌های اولیه خبر داد.

آشنایی دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی با کمک‌های اولیه‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا صبوری ظهر امروز در جمع مدیران هلال‌احمر جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی حضور جوانان در جمعیت هلال‌احمر را بسیار عالی دانست و اظهار داشت: عضویت جوانان در این معاونت فرصت بسیار مناسبی برای انجام فعالیت‌های عام‌المنفعه است که باید توجه ویژه‌ای به این مهم داشت.

وی ادامه داد: اعضای این معاونت هم‌اکنون در شاخه‌های مختلفی از قبیل کانون‌های طلاب، دانش‌آموزی، دانشجویی، آزاد و روستایی فعالیت می‌کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به برنامه‌های مختلف امور جوانان جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و افزود: برگزاری اردوهای کاروان نیکوکاری با رویکرد اجتماع‌محور و فعال‌سازی کانون های دانشجویی، آزاد، دانش‌آموزی، طلاب و روستایی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و بشر دوستانه یکی از برنامه‌های مهم این حوزه است.

صبوری بحث آموزش را در جمعیت هلال‌احمر بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: در راستای آموزش کمک‌های اولیه به دانش آموزان مدارس شبانه‌روزی سراسر استان حوزه امور جوانان جمعیت هلال‌احمر با امضای تفاهمنامه با آموزش و پرورش استان گام ارزنده‌ای برداشته است.

این مسئول متذکر شد: در طول ایام دهه فجر با تفاهمنامه‌ای که با آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی بسته شده، تمام مدارس شبانه‌روزی در مقاطع راهنمایی و دبیرستان آموزش‌های کمک های اولیه را فرا می‌گیرند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی همچنین از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی امداد و نجات این معاونت برای مربیان تربیت بدنی شهرستان بیرجند خبر داد.

انتهای پیام/69005/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول