اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نهبندان خبر داد

هزینه 9 میلیارد ریالی برای طرح‌های شهرداری نهبندان

خبرگزاری فارس: شهردار نهبندان از افتتاح دو پروژه عمرانی و خدماتی در این شهر طی دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها 9 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

هزینه 9 میلیارد ریالی برای طرح‌های شهرداری نهبندان

عباس ابراهیمی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: بهسازی بازار شهر نهبندان یکی از پروژه‌های مهم شهرداری است که اجرای آن سبب زیباسازی محیط بازار و شهر نهبندان شده است.

وی ادامه داد: در راستای آماده‌سازی پروژه بهسازی بازار نهبندان اقداماتی از قبیل اجرای یک‌هزار و 400 متر طول کانال آب، جداسازی آب شرب از فضای سبز (آبیاری قطره‌ای)، ایجاد 5 هزار متر مربع موزائیک‌فرش و 9 هزار متر مربع آسفالت انجام می‌شود.

شهردار نهبندان با بیان اینکه برای اجرای این طرح اعتباری بالغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده، تصریح کرد: از این میزان اعتبار هزینه شده مبلغ 2 میلیارد ریال از منابع استانی و مبلغ یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری شهرداری تامین شده است.

هزینه 5 میلیارد ریالی برای احداث بلوار پیامبر اعظم(ص) نهبندان

ابراهیمی از پروژه احداث بلوار پیامبر اعظم(ص) به عنوان دومین پروژه قابل افتتاح نهبندان در دهه فجر یاد کرد و افزود: برای آماده‌سازی این طرح عملیات اجرایی مختلفی شامل 18 هزار متر مربع آسفالت، یک‌هزار و 400 متر طول کانال آب و 700 متر طول آیلند سنگ گرانیت انجام شده است.

وی در ادامه اذعان داشت: اجرای این پروژه صرف شدن اعتباری معادل 5 میلیارد و 500 میلیون ریال را در پی داشت.

شهردار نهبندان متذکر شد: اعتبارات هزینه شده در این پروژه از محل اعتبارات استانی به میزان 3 میلیارد ریال و از محل منابع جاری شهرداری مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال تامین شد.

ابراهیمی گفت: در مجموع برای اجرای این دو پروژه اعتباری بیش از 9 میلیارد ریال هزینه شده که 5 میلیارد ریال این اعتبارات از منابع استانی و مبلغ 4 میلیارد ریال دیگر از محل اعتبارات جاری شهرداری تامین شده است.

انتهای پیام/69003/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول