اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 141 میلیون تومان

3 پروژه شهرداری نهبندان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از دهه فجر سه پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری نهبندان با اعتباری بالغ بر 141 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

3 پروژه شهرداری نهبندان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، شهردار نهبندان در افتتاح پروژه آیلند خیابان دانشگاه و بلوار معلم‌ شهر نهبندان اظهار داشت: در دهه فجر امسال تعداد سه طرح عمرانی و خدماتی به طور هم‌زمان توسط شهرداری نهبندان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که برای اجرای آنها اعتباری بالغ بر 141 میلیون تومان هزینه شده است.

عباس ابراهیمی تصریح کرد: برای آماده‌سازی پروژه آیلند خیابان دانشگاه و بلوار معلم‌ شهر نهبندان اعتباری بالغ بر 81 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از این مبلغ اعتبار هزینه شده 60 میلیون تومان آن از محل اعتبارات استانی تأمین شده است، یادآور شد: 21 میلیون تومان دیگر نیز از منابع جاری شهرداری برای این طرح تأمین و هزینه شده است.

شهردار نهبندان ادامه داد: طول پروژه آیلند خیابان دانشگاه و بلوار معلم این شهر به میزان 2 هزار و 600 متر است.

ابراهیمی در ادامه به پروژه اجرای عملیات توسعه پارکینگ خیابان شهدای این شهر طی سال‌جاری اشاره کرد و افزود: مساحت این پارکینگ 2 هزار مترمربع است.

وی ایجاد پارکینگ و توسعه آن را از خواسته‌های مکرر و به حق شهروندان دانست و اظهار داشت: برای اجرای این طرح مبلغ 120 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات جاری شهرداری هزینه شده است.

شهردار نهبندان به پروژه احداث کانال و آسفالت خیابان شهید مالدار این شهر اشاره کرد و گفت: طول کانال ایجاد شده 200 متر و میزان کار آسفالت در این خیابان 170 مترمربع است.

ابراهیمی هزینه‌های صرف شده برای بهره‌برداری از این پروژه را مبلغ 40 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی عنوان کرد.

وی از دست اجرا بودن تعداد هشت پروژه عمرانی و خدماتی در شهر نهبندان خبر داد و اظهار داشت: برخی از این پروژه‌ها دارای پیشرفت فیزیکی خوبی بوده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول