اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیستم لیگ برتر والیبال ایران انجام گرفت

پیروزی سه امتیازی شهرداری ارومیه برابر متین ورامین

خبرگزاری فارس: از هفته بیستم لیگ برتر والیبال ایران تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک بر متین ورامین غلبه کرد.

پیروزی سه امتیازی شهرداری ارومیه برابر متین ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه از هفته بیستم لیگ برتر والیبال ایران، تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک بر متین ورامین غلبه کرد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با حساب 25 بر 23، 25 بر 22 و 29 بر 27 متین ورامین را شکست داد و در ست سوم 25 بر 23 نتیجه را واگذار کرد.

متین ورامین با این شکست، دست خالی ارومیه را ترک کرد و ضمن کسب ششمین باخت خود در این فصل، با 41 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند.

تیم شهرداری ارومیه نیز سیزدهمین برد خود در این فصل را جشن گرفت اما با 37 امتیاز،‌ همچنان در رده پنجم جدول و در تعقیب صدرنشینان باقی ماند.

قضاوت این دیدار بر عهده حمید راهجردیان بود و نادر انصاری به عنوان داور دوم او را در امر قضاوت یاری کرد و محمدحسن خوشدل وظیفه نظارت این بازی را بر عهده داشت.

علیرضا نادی، کاپیتان ملی‌پوش شهرداری ارومیه و امیر برزگر دیگر بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت در این بازی حاضر نبودند و بهرام فرید هم در امتیازات پایانی ست چهارم، از ناحیه مچ پا مصدوم شد و در بازی چهارشنبه حضور نخواهد داشت.

مجتبی میرزاجانپور و علی حسینی، دو بازیکن ملی‌پوش تیم متین ورامین در این بازی بارها با خوشحالی‌های عجیب خود تلاش داشتند تماشاگران ارومیه را تحریک کنند اما بیش از شش هزار تماشاگر حاضر در سالن غدیر، تنها به تشویق تیم شهرداری ارومیه پرداختند و به حواشی بازی کاری نداشتند.

سعید معروف، پاسور ملی‌پوش شهرداری ارومیه در صحنه‌ای از بازی به حرکات عجیب بازیکنان متین ورامین پس از کسب امتیاز اعتراض کرد و با کارت زرد داور اول مواجه شد.

دراگان جورجویچ، سرمربی صرب شهرداری ارومیه در این دیدار از سعید معروف، فرهاد پیروت‌پور، احسن‌الله شیرکوند، رناتو هرملی، بهرام فرید، وحید سیدعباسی، سعید مصطفی‌وند،‌ فرهاد عادلی و یاسر پورتوندو در ترکیب تیم خود استفاده کرد.

در ترکیب تیم متین ورامین نیز بازیکنانی چون مجتبی میرزاجانپور، فرهاد نظری‌افشار، محسن عندلیب، میکائیل تاجر و نیکلای نیکولف حضور داشتند و مصطفی کارخانه به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت می‌کند.

نتایج سایر دیدارها به شرح زیر است:

پیشگامان کویر یزد 3- 1 شهرداری تبریز

پیکان تهران 3 – 1 نوین کشاورز

میزان مشهد 2 – 3 سایپا البرز

جواهری گنبد 2 – 3 کاله مازندران

آلومینیوم المهدی بندرعباس 3-1 باریج اسانس کاشان

هم‌اکنون تیم‌های پیکان تهران، متین ورامین، کاله مازندران و سایپای البرز به ترتیب با 45، 41، 39 و 37 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم لیگ برتر والیبال ایران قرار دارند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار بعدی خود، روز چهارشنبه هجدهم بهمن در یزد به مصاف تیم رده ششمی پیشگامان کویر می‌رود و امیدوار است با کسب پیروزی در این دیدار، راه خود برای صعود به پلی‌آف را هموارتر کند.

انتهای پیام/61001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول