اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوسف خبر داد

در دست اجرا بودن 5 پروژه در شوسف

خبرگزاری فارس: شهردار شوسف از در دست اقدام بودن تعداد پنج پروژه عمرانی و خدماتی در این شهر با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال خبر داد.

در دست اجرا بودن 5 پروژه در شوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمد محمدی ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه احداث بازار میوه و تره‌بار شوسف اظهار داشت: این طرح امسال آغاز و برای دهه فجر آماده شده و برای اجرای آن مبلغ 400 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از این میزان اعتبار هزینه شده مبلغ 200 میلیون ریال از اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای تأمین شده است، تصریح کرد: 200 میلیون ریال دیگر نیز از محل منابع داخلی شهرداری محقق شده است.

شهردار شوسف اجرای محوطه‌سازی و جدول‌گذاری، آسفالت، فنس‌کشی اطراف میدان، زیرسازی و دیوارچینی را از جمله عملیات اجرایی برای آماده کردن پروژه احداث بازار میوه و تره‌بار این شهر عنوان کرد.

محمدی ایجاد میدان میوه و تره‌بار را یکی از درخواست‌های همیشگی و به حق شهروندان دانست و افزود: با اجرای این پروژه علاوه بر جلب رضایت‌مندی عمومی نیز از این پس اجناس و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را می‌توانیم در این میدان فراهم و عرضه کنیم.

وی یادآور شد: تمامی میوه و تره‌بار و سایر اجناس و کالاهای موجود در این میدان با تخفیف 30 درصدی و زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود.

شهردار شوسف از در دست اقدام بودن تعداد پنج پروژه عمرانی و خدماتی در این شهر خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال از منابع مختلف اعتباری هزینه می‌شود.

در ادامه معاون استاندار خراسان‌جنوبی، فرماندار، امام جمعه و تنی چند از مسئولان اجرایی نهبندان به طور همزمان پروژه اتصال به شبکه دولت و راه‌اندازی شبکه داخلی شهرداری(LAN) را مورد بهره‌برداری قرار دادند.

برای اجرای این طرح اعتباری بیش از 300 میلیون ریال هزینه شده که این اعتبارات از محل منابع داخلی شهرداری تأمین شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول