اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه‌کرد 140 میلیارد ریالی

مجتمع تجاری زیتون نهبندان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار نهبندان از احداث مجتمع بزرگ تجاری زیتون با هزینه‌کرد 140 میلیارد ریالی در این شهر خبر داد.

مجتمع تجاری زیتون نهبندان احداث می‌شود

عباس ابراهیمی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار کرد: احداث مجتمع بزرگ تجاری زیتون نهبندان هم‌اکنون در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه به منظور آماده‌سازی این مجتمع تجاری اعتباری معادل 140 میلیارد ریال هزینه می‌شود، تصریح کرد: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

شهردار نهبندان، این مجتمع بزرگ را دارای 350 واحد تجاری دانست و افزود: در مجتمع تجاری زیتون این شهر ایجاد 3 هزار و 200 مترمربع پارکینگ پیش‌بینی شده است.

ابراهیمی ادامه داد: این مجتمع با 19 هزار و 200 مترمربع اعیان و 12 هزار مترمربع عرصه در نهبندان احداث می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بهسازی سه خیابان امام علی(ع)، دانشگاه و شهداء شهر نهبندان در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: برای انجام این پروژه اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال هزینه می‌شود.

شهردار نهبندان گفت: اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه بهسازی سه خیابان نهبندان از محل اعتبارات مدیریت بحران تامین شده است.

وی از اختصاص مبلغ 3 میلیارد و 260 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی‌های استان به پروژه‌های شهرداری نهبندان در سال جاری خبر داد و افزود: از این میزان اعتبار مبلغ 500 میلیون ریال برای تکمیل آرمستان نهبندان هزینه می‌شود.

ابراهیمی یادآور شد: از محل اعتبارات تملک در سال جاری مبلغ 500 میلیون ریال اعتبار برای تامین روشنایی کامل پارک بسیج نهبندان با استفاده از انرژی خورشیدی اختصاص دادیم.

شهردار نهبندان تصریح کرد: به زودی با تامین روشنایی این پارک با بهره‌گیری از انرژی خورشیدی، پارک بسیج به عنوان دومین پارک هیبریدی در نهبندان و خراسان جنوبی معرفی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول