اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوسف خبرداد

اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار مدیریت بحران به شهرداری شوسف

خبرگزاری فارس: شهردار شوسف گفت: در سال جاری مبلغ 3 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات مدیریت بحران برای پروژه‌های شهرداری شوسف اختصاص یافته است.

اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار مدیریت بحران به شهرداری شوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمد محمدی صبح امروز در جمع پرسنل آتش‌نشانی شهر شوسف اظهار کرد: آتش‌نشانی و امدادرسانی یکی از خدمات ارزنده و ارزشمند شهرداری‌ها برای رفاه و آسایش شهروندان محسوب می‌شود.

وی، مقابله با هرگونه آتش‌سوزی، نجات محبوس‌شدگان در زیر آوار ساختمان و خودروی تصادفی، مقابله و پیشگیری از سقوط اجسام و درخت از ارتفاع و احتمال خطر برای شهروندان، نجات سقوط‌کنندگان در چاه و کانال آب و تمامی موارد دیگری که در آن جان و مال شهروندان در معرض خطر است را از وظایف آتش‌نشانی عنوان کرد و افزود: رسالت آتش‌نشانی فقط به مبارزه با حریق خلاصه نمی‌شود.

شهردار شوسف با بیان اینکه این شهرداری در سال‌های 84 و 85 با صرف هزینه‌ای بالغ بر 240 میلیون ریال اقدام به احداث یک ایستگاه آتش‌نشانی کرده است، تصریح کرد: شهرداری شوسف در مرحله نخست و در راستای خدمات‌دهی این ایستگاه آتش‌نشانی به شهروندان و مسافران جاده مواصلاتی بیرجند به نهبندان اقدام به خرید یک دستگاه نیسان پیشرو کرده است.

محمدی ادامه داد: با توجه به کمبود امکانات و نیروی انسانی و همچنین افزایش حوادث شهری و جاده‌ای پس از پیگیری‌های مکرر در سال گذشته یک دستگاه ایسوز امداد و نجات به ارزش 600 میلیون ریال از محل اعتبارات مدیریت بحران برای ایستگاه آتش‌نشانی این شهر خریداری شد.

وی اظهار کرد: همچنین طی سال گذشته یک دستگاه ایویکو آتش‌نشانی با صرف هزینه‌ای بیش از یک‌میلیارد و 50 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی و مساعدت سازمان شهرداری‌های کشور خریداری و تهیه شد.

شهردار شوسف با اشاره به اینکه ایستگاه آتش‌نشانی شهر شوسف تا کنون خدمات زیادی به شهروندان و مسافران ارائه کرده است، گفت: در نیمه نخست سال جاری ماموران آتش‌نشانی این شهر به پنج مورد تصادف در جاده بیرجند به نهبندان خدمات‌رسانی داشتند.

محمدی تصریح کرد: در این حوادث جاده‌ای 9 نفر مجروح شدند که برای درمان به مراکز درمانی شهرستان نهبندان اعزام شدند و تعداد شش نفر نیز در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: در شش ماهه نخست امسال آتش‌نشانی این شهر به چندین مورد آتش‌سوزی و حوادث دیگر در سطح بخش شوسف خدمات‌دهی و امدادرسانی داشته است.

شهردار شوسف گفت: در سال جاری مبلغی معادل 3 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات مدیریت بحران برای پروژه‌های شهرداری شوسف اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول