اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار شهرکرد خبر داد

26 فروردین آغاز ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی در شهرکرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: متقاضیان ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 26 فروردین تا یکم اردیبهشت‌ماه سال آینده فرصت ثبت‌نام دارند.

26 فروردین آغاز ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی در شهرکرد

یدالله گودرزی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: سال آینده در استان دو انتخابات مهم برگزار می‎شود و در همین راستا باید تمهیدات و شرایط لازم برای برگزاری هرچه بهتر این دو انتخابات را به خوبی فراهم کرد.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از جمله این انتخابات است که در این رابطه باید شرایط و فضای استان را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دو انتخابات آماده کرد.

گودرزی با اشاره به برنامه‌های پیش‎بینی شده برای برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان، اظهار داشت: فرآیند برگزاری این انتخابات از 17 اردیبهشت‌ماه سال آینده در شهرستان آغاز می‎شود و هیئت‌های اجرایی از همین روز تشکیل و مبادرت به ثبت‌نام از متقاضیان می‌کنند.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد ادامه داد: متقاضیان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از 17 اردیبهشت به مدت پنج روز فرصت ثبت‌نام دارند.

گودرزی همچنین با اشاره به فرآیند برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان، اظهار داشت: فرآیند برگزاری این انتخابات از 21 فروردین‌ماه آغاز و واجدین شرایط از 26 فروردین تا یکم اردیبهشت‌ماه فرصت ثبت‌نام دارند.

وی با بیان این‌که ترکیب شورای اسلامی شهر شهرکرد 11 نفره است، متذکر شد: دو شهر فرخشهر و هفشجان نیز دارای ترکیب هفت نفره هستند.

گودرزی خاطرنشان کرد: داشتن حداقل مدرک لیسانس نیز یکی از شرایط اصلی ثبت‌نام برای انتخابات شوراهای اسلامی است.

انتهای‌پیام/68004/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول