اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعة المصطفی العالمیه:

فضا برای حضور افراد دلسوز در عرصه انتخابات مهیا شود

خبرگزاری فارس: رئیس جامعة ‌المصطفی گفت: انتخابات مقوله مهمی است که نظام و کشور را در عرصه بین‌المللی تقویت می‌کند و باید فضا را برای حضور افراد دلسوز و متعهد در انتخابات فراهم کرد.

فضا برای حضور افراد دلسوز در عرصه انتخابات مهیا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر جامعة المصطفی، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی درخشش انقلاب اسلامی را در گرو وحدت، انسجام و تعامل مذاهب اسلامی دانست و اظهار داشت: اکنون استکبار برای خاموش کردن گفتمان انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی و جلوگیری از پیشرفت امواج انقلاب اسلامی بسیج شده است و به بهانه‌های واهی، برای تفرقه‌افکنی بین امت اسلام می‌کوشد.

وی فرا رسیدن سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: باید برای آشناسازی نسل امروز با ابعاد گسترده انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بکوشیم.

رئیس جامعة ‌المصطفی بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: انتخابات مقوله مهمی است که نظام و کشور را در عرصه بین‌المللی تقویت می‌کند و باید فضا را برای حضور افراد دلسوز و متعهد در انتخابات فراهم کرد.

اعرافی یکی از اصول راهبردی در امور تربیتی را مشارکت خانواده‌ها در امور تربیتی خواند و خاطرنشان کرد: بدون مشارکت خانواده‌ها نمی‌توان در زمینه اخلاق و تربیت به نتیجه رسید، زیرا امروز بیش‌تر خانواده‌ها از آسیب فضاهای مجازی بی‌خبرند.

وی بر رویکرد تربیت محور و اخلاق‌مدار، ‌ارائه درست و جذاب دین، ‌افزایش توانمندی دست‌اندرکاران امور تربیتی، ‌بهره‌گیری و جذب افراد قوی در حوزه تربیتی، ‌دعوت از برجستگان علمی و ترغیب خیرین برای مشارکت امور تربیتی و زیرساخت‌های تربیتی تأکید کرد. 

انتهای پیام/2258/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول