اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امنیتی سیاسی استانداری قزوین تأکید کرد

بصیرت‌ افزایی در آستانه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات

خبرگزاری فارس: معاون امنیتی سیاسی استانداری قزوین گفت: دو آزمون خیلی حساس کشور که یکی راهپیمایی 22 بهمن و دیگری انتخابات ریاست جمهوری است، نیازمند بصیرت و آگاهی لازم مردم است.

بصیرت‌ افزایی در آستانه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، ابوالفضل طاهرخانی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر الوند که در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) این شهر برگزار شد،گفت: به واسطه تأسی نظام جمهوری اسلامی ایران از امامان معصوم (ع) خیر و برکات فراوانی نصیب ملت ایران شده است.

وی عنوان کرد: رمز پیروزی کشورمان، وحدت کلمه با محوریت اسلام و پیروی از ولایت فقیه و رهبری است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین ابراز کرد: در طول تاریخ انقلاب، دشمنان تحمل دیدن یک کشور دینی و اسلامی را نداشتند و از همان آغاز انقلاب با توطئه‌ها و فتنه‌ها جنگ تحمیلی را به راه انداختند و به حمایت از عراق، قصد براندازی نظام اسلامی ایران را داشتند.

طاهرخانی اذعان داشت: ایران با اتکا به دو سلاح ایمان به خدا و تقوای الهی مقابل دشمنان ایستاد و اجازه نداد حتی یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمنان قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران همانند تمام دوران انقلاب، به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفته و به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند.

معاون امنیتی سیاسی استانداری قزوین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، بزرگ ترین دستاورد سیاسی این انقلاب را براندازی رژیم سلطنتی و احیای آزادی سیاسی در کشور معرفی و تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون، مردم ما در انتخاب مسئولان خویش نقش بی‌بدیلی دارند، در حالی که پیش از انقلاب چنین فضای آزادی وجود نداشت.

طاهرخانی با بیان اینکه دستاوردهای علمی کشور پس از انقلاب به ویژه در دهه اخیر بسیار چشمگیر بوده اظهار کرد: دانشمندان و نخبگان بسیاری در زمینه‌های پزشکی، هسته‌ای و نانو توانسته‌اند با اختراعات و اکتشافات خویش در جهان مطرح شوند.

وی پیشرفت‌های علمی کشور را مدیون انقلاب اسلامی دانست و افزود: دانشمندان کشورمان با تلاش‌های شبانه ‌روزی و توکل بر خدا توانستند دستاوردهای عظیمی در زمینه انرژی هسته‌ای حاصل کنند.

این مقام مسئول با اشاره به رخداد علمی هفته اخیر ابراز کرد: دشمنان نظام هنوز باور ندارند که دانشمندان ایرانی موفق به دستیابی به علم پرتاب موشک شده‌اند و توانسته‌اند موجود زنده را سالم از فضا برگردانند.

طاهرخانی عنوان کرد: وضعیت کشور ما اکنون به جایی رسیده است که در دنیا به عنوان الگو قرار گرفته‌ایم و به تعبیر مقام معظم رهبری، منشاء بیداری‌های اسلامی در منطقه شده‌ایم.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت دهه فجر خاطر نشان کرد: این دهه فرصت مناسبی است تا مسئولان دستاوردهای مختلف حوزه خویش را به اطلاع مردم برسانند.

معاون امنیتی سیاسی استانداری قزوین اذعان کرد: هر چه مسئولان برای مردم کار و تلاش کنند، باز هم کم است و شأن مسئولان چیزی جز خدمت‌ نیست.

طاهرخانی عنوان کرد: گسترش امکانات کشور نظیر بیمارستان‌ها و مسکن مهر از دیگر دستاوردها و برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر آگاهی و بصیرت مردم اظهار کرد: دو آزمون خیلی حساس در ایام آتی رقم خواهد خورد که یکی از آن‌ها راهپیمایی روز 22 بهمن بوده و مردم باید با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بکوبند.

این مقام مسئول انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را نیز از دیگر وقایع حساس کشور معرفی و تصریح کرد: با توجه به رخ دادن فتنه در سال 88، بصیرت و آگاهی مردم تا زمان انتخابات امری ضروری است.

ابوالفضل طاهرخانی در پایان با بیان اینکه دشمنان همچنان به مخالفت با نظام می‌پردازند خاطر نشان کرد: امید است با تلاش مسئولان و پیروی از خواسته‌های مقام معظم رهبری، تحریم‌های موجود علیه کشور بی‌اثر شود.

انتهای پیام/77007/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول