اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

در انتخابات نیازی به غرب نداریم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: برگزاری انتخابات در ایران روشن است و نیازی به اظهار نظر غرب نیست.

در انتخابات نیازی به غرب نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه همدان با تبریک هفته وحدت و ایام دهه فجر اظهار داشت: امروز بلاها و مصیبت‌هایی که بر مسلمین وارد شده بر هیچ ملتی دیگر چنین بلاهایی وارد نمی‌شود.

وی افزود: در دنیا مسیحیان، یهودیان و دیگر فرق و ادیان با خود درگیر نیستند، اما مسلمانان را به هزار فرقه و گروه تقسیم کردند و هر فرقه‌ای خود را حق و دیگران را باطل می‌داند و به خود اجازه می‌دهد بقیه فرق اسلامی را نابود کند.

خطیب جمعه همدان اضافه کرد: امروزه شاهدیم مسلمانان در نقاط مختلف جهان بی‌رحمانه یکدیگر را قتل عام می‌کنند و بدترین جنایات و خیانت‌ها را نسبت به هم‌کیشان خود روا می ‌دارند.

وی با اشاره به اینکه ما هنوز عزت اسلام را به طور کامل نشناختیم، تاکید کرد: متاسفانه برخی از مسلمانان فقط شعار اسلام را می‌دهند و از خود اسلام شناخت کافی ندارند.

محمدی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) بعد از 1400 سال موفق به ایجاد نظام اسلامی شد، گفت: در طول تاریخ اسلام علما، فقیهان، محدثان و مجتهدان زیادی بودند که خواستار حکومت اسلامی بودند، اما موفق نشدند و فقط امام راحل با نفس مسیحایی خود موفق شد و اما ما از شناخت امام خمینی(ره) هم غافل شدیم.

وی با اشاره به سخنی از امام علی(ره) بیان داشت: مردم دو قشر هستند، عوام که به دنبال معجزه تکوینی‌اند و خواص که با معجزه کلامی ایمان می‌آورند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: اگر به مردم آگاهی دینی درست عرضه شود از بروز منافقین که در خدمت شیاطین هستند و اعمال خود را به نام اسلام انجام می‌دهند، خبری نبود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری آینده اشاره کرد و یادآور شد: عقل سلیم می‌گوید که به فرد اصلح رای دهیم و این واجب دینی است.

محمدی افزود: در انتخابات هر کسی که شرایط و صلاحیت را اخذ کند، می‌تواند نامزد شود و نباید مردم را در انتخاب فرد اصلح سردرگم کرد.

وی با اشاره به سعی دشمنان در اختلاف و دخالت در انتخابات ایران، تصریح کرد: شرایط و وضعیت برگزاری انتخابات در ایران روشن است و نیازی به اظهار نظر غرب نیست.

امام جمعه همدان در ادامه به فناوری فضایی ایران اشاره کرد و یادآور شد: فرستادن موجود زنده به فضا توسط ایران برای آمریکا بسیار سخت بود و باید قدر این علوم را بدانیم.

وی در پایان گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی زیر ساخت‌های توسعه در بخش‌های مختلف حمل و نقل، فناوری و صنعت به سرعت پیش رفته است و باید همیشه شکر این نعمات الهی را به جا آوریم.

انتهای پیام/89019/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول