اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مقتدایی:

اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری ائتلاف کنند

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه کسانی که احساس تکلیف می‌کنند به ائتلاف 1+2 بپیوندند، گفت: نامزدهایی که در ائتلاف حضور دارند، در سمت‌های مختلف دولت آینده قرار بگیرند.

اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری ائتلاف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله مرتضی مقتدایی در مراسم گرامیداشت دهه مبارکه فجر که در مسجد زین‌العابدین(ع) قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه دوران پس از رحلت امام خمینی(ره) تداوم دهنده راه ایشان است، تصریح کرد: مردم نیز مثل همیشه با صلابت از خط امام راحل(ره) حمایت می‌کنند.

*دشمنان با قدرت حمله می‌کنند

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به اینکه دشمنانی که در دوران امام راحل(ره) جنگ را تحمیل کردند امروز با روش‌های دیگری حملات خود را ادامه می‌دهند، اضافه کرد: دشمنان امروز با قدرت بیشتر و پیچیده‌ای همچون جنگ نرم حمله‌های خود را ادامه می‌دهند که نمونه‌ای از آنها تحریم‌ها و تبلیغات سوئی است که شبانه روزی در رسانه‌های خارجی شاهد هستیم.

*اگر انقلاب مورد حمایت امدادهای غیبی نبود، ساقط می‌شد

وی با تاکید بر اینکه یقین بدانید اگر انقلاب مورد حمایت امدادهای غیبی امام زمان(عج) نبود در همان روزهای ابتدایی ساقط می‌شد، تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی همچون نوری می‌درخشد و به اذعان کشورهای خارجی بدون همراهی ایران نمی‌شود، اقدامی کرد.

مقتدایی با اشاره به اینکه دشمنان از قدرت ایران می‌ترسند، تصریح کرد: یقین بدانید اگر هراسی نداشتند قطعا حمله نظامی می‌کردند.

*رسانه‌های بیگانه منتظر شنیدن صدای اعتراض هستند

وی با تاکید بر اینکه تحریم‌ها و سیاست‌های ناپسند دشمنان فقط برای این است که نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند، تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه همیشه انتظار دارند تا سخنان اعتراضی و صدای مردم بلند شود تا بزرگ‌نمایی کنند و بگویند تحریم‌ها اثر خود را گذاشته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ملت سرافراز ایران همچنان معتقد به نظام هستند، اظهار کرد: مردم حاضر هستند سخت‌ترین مشکلات را در راه نظام و امام تحمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات پرداخت و تصریح کرد: مردم انقلابی باید خود را برای انتخابات آماده کنند و با بررسی و تحقیق در مورد کاندیدای مورد نظر خود مطالعه کنند.

*اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری ائتلاف کنند

مقتدایی با اشاره به ائتلاف 1+2 که شامل آقایان ولایتی، قالیباف و حداد عادل می‌شود، اظهار کرد: ائتلاف امری مبارک است و عقیده داریم ائتلاف نباید شامل سه نفر باشد.

وی با تاکید بر اینکه ائتلاف 1+2 باید افراد بیشتری را شامل شود، تصریح کرد: افرادی که می‌گویند ما احساس تکلیف کردیم که کاندیدا شده‌ایم باید مطالعه کنند که اگر نامزدهای اصولگرایی تعدد و تکثر پیدا کنند، آرای آنان خرد می‌شود.

*عدم ائتلاف، رقیب را پیروز می‌کند 

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: در این صورت رقیب که قدرت و پول بسیاری دارد تلاش می‌کند یک نفر را کاندیدا کند تا پیروز انتخابات باشد.

مقتدایی با تاکید بر اینکه تکثر و تعدد کاندیداهای اصولگرایی خیلی خطرناک است، تصریح کرد: ما عقیده داریم که امر ائتلاف بسیار مناسب است و این سه شخصیت تصمیم گرفته‌اند در نزدیکی ایام انتخابات با نظرسنجی که صورت می‌گیرد، دو نفری که آرای کمتری دارند به نفع فردی که آرای بیشتری دارد کناره‌گیری کنند تا یک فرد نامزد ریاست جمهوری شود.

*نامزدها در سمت‌های مختلف دولت آینده قرار بگیرند

وی با اشاره به اینکه نامزدهایی که برای خدا دارند کاندیدا می‌شوند و به قول خود آنها احساس تکلیف می‌کنند به ائتلاف اصولگرایی بپیوندند، خاطرنشان کرد: حتی اگر این ائتلاف به ده نفر نیز رسید، یک نفر کاندیدای ریاست جمهوری شود و با پیروزی در انتخابات افراد دیگر در سمت‌هایی همچون معاون اولی رئیس جمهوری، وزیر کشور و ... منصوب شوند و چه اشکالی دارد نخبگان کشور در دولت آینده در هر جایگاهی همکاری کنند.

استاد حوزه با تاکید بر اینکه تمامی کسانی که فکر می‌کنند شایسته ریاست جمهوری هستند کاندیدا شوند، تصریح کرد: این افراد ممکن است رئیس جمهور نشوند، اما می‌توانند در بقیه مسئولیت‌ها خدمت کنند.

*عدم ائتلاف برای نظام و مردم خطرناک است

وی با اشاره به اینکه بار دیگر به کاندیداهای محترم نصیحت می‌کنیم که متحد شوید، تصریح کرد: حضور فردی نامزدهای اصولگرایی برای انقلاب، کشور و مردم بسیار خطرناک خواهد بود.

انتهای پیام/78008/خ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول