اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

کامل‌ترین استانداردهای انتخاباتی در ایران است/ داشته‌های خود را خدشه‌دار نکنیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون کامل‌ترین استانداردهای انتخاباتی مربوط به ایران است، گفت: به جای خدشه‌دار کردن داشته‌های خود به اعتمادسازی روی آوریم.

کامل‌ترین استانداردهای انتخاباتی در ایران است/ داشته‌های خود را خدشه‌دار نکنیم

 غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه به شکرانه استقرار نظام جمهوری اسلامی اکنون در هر عرصه و زمینه‌ای در دنیا صاحب مقام و رتبه هستیم، اظهار کرد: یکی از رتبه‌های ارزشمند ما به موضوع انتخابات برمی‌گردد.

وی نخستین دستاورد نظام اسلامی در بحث انتخابات را حضور پر شور مردمی دانست و گفت: ‌آنچه که موجب سربلندی ما در این زمینه شده حضور باشکوه و با بصیرت ملت ایران در پای صندوق‌های رأی است که در هیچ کجای جهان نظیر و مانند ندارد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دومین دلیل مزیت و برتری انتخابات در ایران نسبت به سایر کشورها این است که ملت در هر شرایطی چه جنگ و چه تحریم اقتصادی در میانه میدان حضور دارند و سرنوشت خود را حتی در بدترین شرایط با رأی خود تعیین می‌کنند.

زارعی پایبندی به مردم‌سالاری دینی را رمز موفقیت مردم و مسئولان در نظام اسلامی دانست و گفت: مردم‌سالاری دینی کامل‌ترین نوع دموکراسی در جهان است که اکنون ایران اسلامی به واسطه استقرار آن مردمی‌ترین نظام سیاسی را دارد.

این نماینده اصولگرای مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر ضعف‌هایی هم در انتخابات تاکنون داشته‌ایم در دوره‌های بعدی آنها را پشت سر گذاشته و در صدد رفع آنها برآمده‌ایم.

 نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، مقایسه انتخابات در ایران با سایر کشورها را نادرست خواند و گفت: به دلایل متعدد نمی‌توان انتخابات در ایران بر پایه مردم‌سالاری دینی را با انتخابات در کشورهای دیگر مورد سنجش قرار داد.

زارعی با تأکید به برخی افراد که ممکن است در این زمینه اظهار نظرهایی داشته باشند، تصریح کرد: کامل‌ترین نوع استانداردها مربوط به انتخابات در ایران است و در جاهایی نیز که مشکلاتی وجود داشته به مانند همین طرح اصلاح انتخابات ریاست جمهوری مورد بررسی و اصلاح قرار گرفته بنابراین به جای خدشه‌دار کردن داشته‌های خود به اعتمادسازی روی آوریم که این وظیفه نزد مسئولان سنگین‌تر به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/2571/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول