اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز عنوان کرد

راهپیمایی 22 بهمن، مدخل انتخابات خرداد ماه

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز گفت: حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن امسال مدخل انتخابات پر شور خرداد ماه سال 92 است.

راهپیمایی 22 بهمن، مدخل انتخابات خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: هر ساله مردم با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را از نفوذ در کشور مایوس کرده و توطئه‌های او را خنثی می‌کنند.

وی افزود: 16 بهمن 57 دولت موقت به دستور حضرت امام (ره) در شرایطی تشکیل شد که هنوز بختیار به عنوان جیره‌خوار شاه در کشور حضور داشت و همین پیش‌دستی معادلات را بر هم ریخت.

خطیب نماز جمعه شیراز ادامه داد: 19 بهمن 57 روز اعلام همبستگی همافران نیروی هوایی با بنیانگذار انقلاب اسلامی بود چنانکه جمعی از آنها با لباس فرم و کارت شناسایی در مقابل امام خمینی (ره) رژه رفتند و در واقع اعلام کردند که فرماندهی امام را پذیرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: رئوس دستاوردهای انقلاب قابل احصا نبوده چراکه از نعمت‌های الهی است و به مصداق کلام وحی نعمات خداوند قابل احصا نیست.

ایمانی بیان کرد: از برکات انقلاب می‌توان تنها مواردی را اشاره کرد که عیان‌تر بوده و از آن جمله تحقق همه‌جانبه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

به گفته وی استقلال زیربنای تمام حرکت‌ها در جامعه بوده و آزادی فضای رشد و بالندگی استقلال در کشور را رقم زده است.

امام جمعه شیراز ابراز داشت: کشور ما 2 هزار و 500 سال اسیر شاهنشاهی هزار فامیل بود و مردم در 12 بهمن 58 با 98.2 درصد آرا به استقرار جمهوری اسلامی و پایان شاهنشاهی آری گفتند.

وی افزود: محتوای جمهوری اسلامی یعنی مبنای مردمسالاری دینی بر وحی و آموزه‌های الهی و مشروعیت و مقبولیت آن به رای و حضور مردم است.

ایمانی خاطرنشان کرد: امروز تنها حکومتی در جهان که تمام ارکان آن مستقیم و غیرمستقیم با رای مردم به وجود آمده، جمهوری اسلامی است.

به گفته وی، این ساختار جدید راهی نورانی در مقابل دیدگان مشتاق مردم مظلوم جهان بود چرا که پیش از آن نظام سیاسی جمهوری اسلامی در جهان سابقه نداشت.

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: انقلاب اسلامی حقیقت‌طلبی و عدالت‌خواهی را وارد عرصه‌های عمومی زندگی بشر کرد.

امام جمعه شیراز در پایان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از اختلافات، تمام مسئولان را به تلاش در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم فرا خواند.

انتهای پیام/2448/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول