اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میمنت ایام‌الله دهه فجر

اهالی 63 روستای کرمان از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کرمان گفت: اهالی 63 روستای استان کرمان با افتتاح 16 طرح آبرسانی طی ایام‌الله دهه فجر از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

اهالی 63 روستای کرمان از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند

علی رشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی دهه فجر در شهرستان انار فاز نخست مجتمع احمدآباد و پروژه تامین آب روستای بیاض افتتاح می‌شود که آب آشامیدنی حدود 2 هزار خانوار را تامین می‌کند.

وی از بهره‌برداری پروژه تامین آب مجتمع‌های کشکوییه، دشتاب، کهک و اسفیج در شهرستان بافت خبر داد و ادامه داد: این پروژه‌ها آب مورد نیاز یک هزار و 300 خانوار در 9 روستای این شهرستان را تامین می‌کنند.

رشیدی تصریح کرد: در شهرستان بردسیر نیز فاز دوم تامین آب مجتمع‌های سرپل و دشتکار به بهره‌برداری می‌رسد و 142 خانوار روستایی از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته از لحاظ حجم اعتبارات دوره استثنایی برای شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان بوده است، عنوان کرد: طی یک سال اخیر با بودجه 79 میلیارد تومانی، 359 قرارداد کوچک و بزرگ در سطح استان منعقد کرده‌ایم که این تعداد قرارداد یک رکورد به شمار می‌رود.

رشیدی در مورد برخی از اقدامات انجام شده در یک سال اخیر بیان کرد: در 637 روستا به طور همزمان کار در حال انجام است و بیش از یک هزار و 250 کیلومتر لوله‌گذاری در استان کرمان انجام و 76 مخزن بتنی احداث شده است.

وی با اشاره به حفر و تجهیز 67 حلقه چاه آب در کرمان طی یک سال اخیر افزود: همچنین یک هزار و 800 حوضچه بتنی ساخته شده و در حال تکمیل است.

رشیدی گفت: با تلاش همکاران در وصول مطالبات با رشد 50 درصدی مواجه بودیم که این میزان تا پایان سال به 70 درصد می‌رسد.

انتهای پیام/80019/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول