اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بهره‌برداری آب ‌و ‌فاضلاب روستایی آذربایجان غربی خبر داد

تأمین آب آشامیدنی 148 روستا در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بهره‌برداری آب‌و‌فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: آب آشامیدنی 148 روستای آذربایجان‌غربی که بر اثر بارش شدید برف و برودت هوا قطع شده بود به همت نیروهای آب‌و‌فاضلاب روستایی وصل شده است.

تأمین آب آشامیدنی 148 روستا در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه لطف‌الله اسماعیلی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بر اثر بارش برف و برودت دمای هوا در بسیاری از نقاط آذربایجان‌غربی آب آشامیدنی 188 روستای آذربایجان‌غربی قطع شده بود.

وی افزود: در همین راستا با توجه به شرایط خاص مناطق، شرکت آّب ‌و ‌فاضلاب روستایی استان با همکاری استان‌های معین اقدام به تأمین آب آشامیدنی از طریق منابع آبی کرد که در نتیجه آب 148 روستا تأمین شده است.

معاون نظارت و بهره‌برداری آب‌و‌فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به تعداد روستاهای دچار قطعی آب این استان، ابراز داشت: از این تعداد 169 روستا در ارومیه، 53 روستا در پیرانشهر، 15 روستا در ماکو، 30 روستا در مهاباد، پنج روستا در تکاب و سلماس، چهار روستا در نقده و دو روستا در چالدران دچار قطعی برق شده بودند که از این تعداد 148 روستا از نعمت آب بهره‌مند شده‌اند و آب رسانی به روستاهای دیگر نیز در مرحله اجرا قرار دارد.

وی ضمن بیان این نکته که تمام مسئولان شهرستانی و استانی همکاری لازم را با این نهاد داشته‌اند، عنوان کرد: نیروهای آب‌و‌‌فاضلاب استان‌های آذربایجان‌شرقی، کردستان و زنجان نیز در این امر همکاری مناسبی با این نهاد داشته‌اند که نیاز است از آن‌ها تقدیر به عمل آید.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 39 روستا در شهرستان‌های پیرانشهر و یک روستا در نقده دچار قطعی آب آشامیدنی هستند که در حال تلاش برای تأمین آب از طریق ایستگاه‌های پمپاژ هستیم.

انتهای پیام/61003/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول