اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

مشکلات آب آشامیدنی روستا‌های باشت با جدیت پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت با بیان این‌که 14 روستای منطقه بوسنگان این شهرستان هم اکنون کار آبرسانی آن‌ها با تانکر صورت می‌گیرد، گفت: مشکلات آب آشامیدنی روستا‌های باشت با جدیت پیگیری می‌شود.

مشکلات آب آشامیدنی روستا‌های باشت با جدیت پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سیدناصر رضایی صبح امروز در نشستی که با حضور مدیر‌عامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: این منطقه مشکلات زیادی از گذشته دارد و هم‌اکنون که تبدیل به شهرستان شده، انتظارات و توقعات مردم بیشتر شده است.

فرماندار باشت ادامه داد: یکی از مشکلات جدی این شهرستان آب آشامیدنی برخی از روستا‌ها و فرسودگی شبکه آبرسانی آن‌ها است که نیازمند توجه جدی به این موضوع است.

رضایی به پروژه آبرسانی بوسنگان اشاره کرد و گفت: این پروژه به 14 روستا از طریق تانکر آبرسانی می‌کند که مشکلات خاص خود را برای اهالی روستا دارد و نیازمند توجه ویژه و تسریع در روند اجرای آن است.

فرماندار باشت تأکید کرد: لازم است با توجه به حجم مشکلات و کمبود‌ها و همچنین خسارات ناشی از سیل و بارش‌ها به موضوع رفع نواقص و کمبود‌های آب روستایی این شهرستان توجه شود.

مدیر‌عامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست اظهار داشت: وضعیت آب آشامیدنی باشت نیازمند به توجه جدی است و تلاش می‌کنیم تا آنچه در توان داریم به‌کار گیریم که مشکلات آب آشامیدنی 14 روستای منطقه بوسنگان و دیگر روستا‌های باشت کاهش یابد.

سجاد رستگار یا‌دآور شد: از دو هزار و 735 خانوار روستایی باشت، دو هزار و 630 خانوار آن دارای آب آشامیدنی هستند و 257 خانوار فاقد شبکه آب آشامیدنی هستند که از منابع دیگر از جمله چشمه و آب‌رسانی از طریق تانکر استفاده می‌کنند. 

انتهای ‌پیام/82007/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول