اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان:

کیفیت آب آشامیدنی خرم‌آباد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان از افزایش کیفیت آب آشامیدنی در شهر خرم‌آباد خبر داد.

کیفیت آب آشامیدنی خرم‌آباد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مهدی اکبریان ظهر امروز در بازدید از تصفیه‌خانه آب خرم‌آباد در تشریح برنامه‌های این شرکت در این زمینه گفت: ارتقای سطح کیفیت آب شرب شهر خرم‌آباد در راستای بهبود وضعیت تصفیه‌خانه، مخازن و اتصالات شبکه‌های آب آشامیدنی این شهر انجام شده است.

وی اظهار داشت: جهت رفاه حال شهروندان و بهره‌مند شدن از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، اقداماتی شامل شست‌وشوی مخزن آب با حجم یک‌‌هزار و 500 مترمکعب، شست‌وشوی کامل فیلتراسیون، نصب فلوتر ضد اسید، اصلاح، تعمیر و تعویض بعضی از شیرهای هوا در محل تخلیه خروجی آب تصفیه‌خانه، نشت‌گیری مخزن هشت هزار و 500 مترمکعبی و احداث خط کلرزنی اضطراری به قطر 100 میلی‌متر انجام شده است.

اکبری تصریح کرد: واحد کنترل کیفی و بهداشت آب شرب شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان با هدف خدمات‌رسانی هرچه مطلوب به شهروندان در جهت تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی درصدد است، با کاهش هزینه‌ها به رفع نواقص احتمالی پرداخته و مانع بروز مشکلات و صرف هزینه بیشتری شود. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: اقدامات و برنامه‌ریزی مؤثری برای اجرای این طرح توسط واحد کنترل کیفی و بهداشت آب معاونت بهره‌برداری این شرکت در شهر انجام شده است.

انتهای‌پیام/2304/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول