اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

افزایش ظرفیت آب آشامیدنی قائمشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: به منظور افزایش توان تأمین و مقابله با کمبود آب در ایام تابستان 50 لیتر در ثانیه به تأمین آب شرب قائمشهر افزوده می‌شود.

افزایش ظرفیت آب آشامیدنی قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی آبفای مازندران، محمدتقی حسین‌زاده در بازدید از اجرای این پروژه در قائمشهر از حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی 50 لیتر در ثانیه و اجرای خط انتقال آب به طول 450 مترو به قطر 315 میلی‌متر با لوله پلی‌اتیلن و تجهیز دو حلقه چاه با آبدهی 40 لیتر در ثانیه خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد 500 میلیون ریال در ایام دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و 10 هزار نفر از ساکنین این شهرها از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند.

وی به احداث دو رشته خط انتقال نیرو به طول 100 متر و به قدرت 80 کیلووات اشاره کرد و افزود: همچنین به منظور تأمین فشار مناسب آب در شبکه توزیع و توزیع عادلانه آب در تمامی نقاط شبکه و کاهش هدر رفت و رفع کمبود آب در نواحی مرتفع 12 هزار و 200 متر و اصلاح شبکه در اقطار 63 الی 250 میلی‌متری به همراه استانداردسازی 600 فقره انشعاب با هزینه بالغ بر 15 میلیارد ریال به اجرا درآمده است.

وی یادآور شد: این طرح‌ها در سال 91 آغاز و دهه‌فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای‌پیام/2296/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول