اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست کمیته برنامه‌ریزی عنبرآباد؛

یک میلیارد ریال برای بازسازی آب آشامیدنی مصوب شد

خبرگزاری فارس: در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان عنبرآباد مبلغ یک میلیارد ریال برای بازسازی و انتقال آب آشامیدنی شهر عنبرآباد مصوب شد.

یک میلیارد ریال برای بازسازی آب آشامیدنی مصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی فرماندار این شهرستان عصر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی اظهار داشت: ایمان و توکل به خداوند مهم‌ترین خصلت مدیران اجرایی این شهرستان است که همواره توانسته‌اند، گام‌های خوبی در راستای خدمتگزاری به مردم بردارند.

وی افزود: همه مدیران وظیفه دارند در راستای جذب اعتبارات عمرانی به صورت ویژه پیگیری‌های لازم را انجام دهند تا شهرستان عنبرآباد با سرعت بیشتری در راستای توسعه و آبادانی حرکت کند.

مشایخی با بیان اینکه توسعه هر شهرستان بستگی به فراهم شدن، زیرساخت‌های آن دارد، تصریح کرد: فعالیت‌های عمرانی از  مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در راستای شکوفایی و توسعه منطقه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه آمار خدمات‌رسانی بانک کشاورزی شهرستان عنبرآباد در پرداخت تسهیلات توسعه بخش کشاورزی با سایر شهرستان‌ها قابل مقایسه نیست، ابراز داشت: این مهم نشان‌دهنده توجه و مسئولیت‌پذیری مدیران است.

فرماندار عنبرآباد با تأکید بر اینکه برای حفظ حقوق مردم، نظارت‌ها باید به صورت دقیق و کارشناسی انجام شود، گفت: نظارت بر پروژه‌ها و پیگیری مبادله موافقت‌نامه‌های اعتبارات پروژه‌ها باید به صورت جدی در دستور کار مدیران قرار گیرد.

انتهای پیام/2655/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول