اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود خشکسالی در سال‌های گذشته صورت گرفت

افزایش شاخص بهره‌مندی روستاهای یزد از نعمت آب آشامیدنی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی یزد از افزایش شاخص بهره‌مندی روستاهای استان یزد از نعمت آب آشامیدنی خبر داد.

افزایش شاخص بهره‌مندی روستاهای یزد از نعمت آب آشامیدنی

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد، محمدرضا حاتمی در جلسه شورای هماهنگی مدیران اظهار داشت: با وجود خشکسالی‌های اخیر و با اقدامات انجام گرفته، شاخص بهره‌مندی روستاهای استان از نعمت آب شرب بهبود یافته است.

وی اظهار امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز و انجام پروژه‌های عمرانی در دست اجرا، این شاخص نیز افزایش یابد.

حاتمی عنوان کرد: خوشبختانه با مجموعه اقدامات انجام گرفته در چند سال اخیر، زیرساخت‌های خوبی ایجاد شده و امید است با اطلاع‌رسانی مناسب و شایسته، مردم از این اقدامات آگاهی پیدا کنند.

وی همچنین با اشاره به موضوع مدیریت بحران بیان کرد: مدیران شعب با تجهیز حداقل امکانات مورد نیاز در مواقع بحران می‌توانند از حادثه جلوگیری کنند.

حاتمی همچنین خاطرنشان کرد: وصول مطالبات و بدهی‌های مشترکان یکی از موضوعات مهم در این شرکت است و امیدواریم مدیران با هماهنگی کامل نسبت به جمع‌آوری مطالبات مشترکان اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت آبفار یزد همچنین با اشاره به نقش نیروی انسانی در بهره‌وری سازمان، خواستار افزایش امکانات و رفاه کارکنان شد.

انتهای پیام/2464/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول