اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان:

رئیس جمهور آینده باید برنامه‌ محور باشد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان گفت: رئیس جمهور آینده باید برنامه‌ محور بوده و اطاعت‌ پذیری از ولایت داشته باشد.

رئیس جمهور آینده باید برنامه‌ محور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن کربلایی در جمع شاخه دانشجویی حزب مؤتلفه اسلامی گیلان به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر و انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیار ارزشمندی را برای مردم کشور داشته است که پیشرفت در تمام عرصه‌های خدماتی، رفاهی، علمی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی و توسعه همه ‌جانبه در بخش‌های مختلف از جمله آن ها است.

وی انقلاب ایران را تحولی نوین در عرصه جهانی دانست و گفت: انقلاب اسلامی با ایستادگی و مقاومت ملت ایران و مبارزه با ظلم و ستم و زورگویی و نبرد با حمله‌های ناجوانمردانه دشمنان در عرصه‌های مختلف موجب بیداری ملت‌های جهان به ویژه مسلمانان منطقه شده است که اثرات مثبتی را در آینده دارد.

این مسئول با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری ایران، افزود: این انتخابات از عظمتی برخوردار است که باید از یک خرد جمعی در سطح کلان بهره گرفت و برای کم کردن اختلاف و حذف کردن برخی سلایق وحدت رویه را در پیش گرفت تا کشور از برخی التهابات در امان باشد.

وی با تصریح بر اینکه افراد، گروه‌ها و سازمان‌های مختلف می‌توانند درباره انتخابات نظر و دیدگاه‌های خود را بیان کنند، خاطرنشان کرد: در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی باید به جای احساسات از عقل عقلا بهره گرفت.

کربلایی اضافه کرد: مردم از رئیس جمهور آینده انتظار برطرف شدن مشکلات معیشتی با برنامه‌ریزی کوتاه ‌مدت، اشتغال پایدار و توسعه همه ‌جانبه کشور در عرصه‌های مختلف را دارند.

وی با بیان اینکه صرف اقتصاد‌دان و یا سیاست‌مدار بودن برای اداره کشور کافی نیست، اذعان کرد: رئیس جمهور باید در تمام موارد حداقل تخصص‌ها را دارا بوده و از همه مهم‌تر یارانی داشته باشد تا به وی کمک کنند.

دبیر جبهه حامیان ولایت گیلان با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید برنامه ‌محور بوده و ارزش‌های انقلاب اسلامی را باور داشته باشد، یادآور شد: خوش‌نامی و خدمت‌رسانی، حفظ تمام اصول و ارزش‌ها و برنامه‌ریزی برای 100 سال آینده کشور از موارد دیگر شاخصه‌های کاندیدای اصلح است.

وی افزود: هر کسی می‌خواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود باید برنامه‌های خود را برای مردم بیان کند و تیم کاری خود شامل معاون اول و وزرا را به مردم معرفی کرده تا مردم نیز بتوانند با تحلیل درست بهترین و اصلح‌ترین فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

کربلایی با تاکید بر اینکه اگر کسی برنامه نداشته باشد قطعاً برای کاندیداتوری صلاحیت ندارد، اضافه کرد: رئیس جمهور باید برای اداره جامعه مجرب باشد و از روش‌های اروپایی و آمریکایی مانند وعده دادن‌های بی‌جا، هزینه‌های سنگین و وام‌دار بودن سرمایه‌داران و فعالیت‌های خارج از عرف و شرع برای کسب آرای مردم استفاده نکند.

وی درباره حمایت حزب مؤتلفه از کاندیدای ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مؤتلفه از کسی حمایت می‌کند که دارای برنامه مدون و صلاحیت‌های شخصی مانند خوش‌نامی، درایت، ساده ‌زیستی، اطاعت ‌پذیری از ولایت، تدبیر و ... باشد و مورد قبول مجموعه نیروهای ارزشی نیز واقع شود.

این مسئول حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن را یکی از موارد مهم برشمرد و گفت: حضور جوانان به ویژه دانشجویان در این حماسه مردمی نقش موثری را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/2300/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول