اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

برگزاری 89 دوره آموزشی در شهرک‌های صنعتی فارس

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این شرکت در راستای رسالت خود مبنی بر آموزش صنعتگران در سال جاری در سه حوزه آموزش‌های مدیریتی، مهارتی و کارآفرینی 89 دوره و سمینار آموزشی برگزار کرده است.

برگزاری 89 دوره آموزشی در شهرک‌های صنعتی فارس

مهران خاکساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در این دوره و سمینارهای آموزشی 4 هزار و 91 نفر از صنعتگران حضور داشته‌اند و آموزش‌های مورد نیاز خود را کسب و از لحاظ آماری تعداد افراد آموزش دیده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: مخاطبان دوره‌های آموزشی مدیریتی، مهارتی و کارآفرینی را مدیران، کارشناسان و کارگران شاغل در واحدهای صنعتی داخل شهرک و صنایع کوچک  خارج از شهرک‌های صنعتی و همچنین مدیران و کارشناسان صنایع در حال بهره‌برداری و یا متقاضیان احداث واحدهای صنعتی در این شهرک تشکیل می‌دهند.

سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی مهارتی از طریق سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس برگزار می‌شود، گفت: در مواردی که سطح خاصی از آموزش‌های مهارتی مد نظر باشد و برگزاری آن از طریق این سازمان میسر نباشد، شرکت‌های آموزشی تایید صلاحیت شده می‌توانند این دوره‌ها را برگزار کنند.

خاکساری اذعان داشت: با توجه به تعداد قابل ملاحظه متقاضیان سرمایه‌گذاری که به دنبال احداث واحدهای صنعتی جدید و یا توسعه واحدهای موجود هستند، به منظور آشنا کردن آنان با نحوه ایجاد و مدیریت کسب و کار، آموزش‌های کارآفرینی را دارندگان جواز تاسیس احداث واحد صنعتی یا متقاضیانی که نسبت به انعقاد قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقدام کرده‌اند تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول