اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه آبادان:

توطئه‌های دشمن خللی در اراده تلاش‌گران عرصه صنعت ایجاد نکرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: توطئه‌های دشمن خللی در اراده تلاش‌گران عرصه صنعت ایجاد نکرد.

توطئه‌های دشمن خللی در اراده تلاش‌گران عرصه صنعت ایجاد نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مسلم رحیمی عصر امروز در آیین بهره‌برداری از مرحله تکمیلی طرح بنزین‌سازی شرکت پالایش نفت آبادان که در باشگاه گلستان برگزار شد در سخنانی اظهارکرد: فضای میهن اسلامی ما با تقارن ولادت پیامبر مکرم اسلام و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر سرشار از نشاط و معنویت شده است.

وی افزود: امروز یک بار دیگر تاریخ ورق خورد و در یکصدمین سال تاسیس پالایشگاه آبادان تلاش‌گران عرصه صنعت کمر همت بسته و تصویری باشکوه از خود به جای گذاردند.

مدیرعامل پالایشگاه آبادان ادامه داد: فاز نخست طرح بنزین‌سازی پالایشگاه آبادان توسط مهندسان، کارشناسان و مشاوران  طراحی، اجرا و در سوم خرداد سال گذشته با دست رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

رحیمی ادامه داد: فاز دوم نیز براساس برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انجام شده به انجام رسید و کار احداث و نصب آغاز شد.

وی اضافه کرد: با وجود همه توطئه‌های دشمن هیچ خللی در اراده ملت ایران ایجاد نشد و امروز شاهد بهره‌برداری از این پروژه هستیم.

مدیرعامل پالایشگاه آبادان خاطرنشان‌ کرد: با این وجود تلاش‌ها در عرصه صنعت و پیشرفت کشور همچنان ادامه دارد و در آینده نیز امیدواریم فاز دیگری از پروژه بنزین‌سازی با تلاش متخصصان داخلی به بهره‌برداری برسد.

رحیمی در پایان گفت: برای اجرای این پروژه تلاش‌های شبانه‌روزی از سوی پرسنل شرکت نفت، کارشناسان، مشاوران و.. انجام شد که از همه این تلاش‌گران تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/72008/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول